DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 13:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jun 28, 2005 10:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 15, 2001 1:01
Indlæg: 1039
Geografisk sted: Århus
Her er en klar kandidat til årets latterligste indpakning (men dog med en vis originalitet):

HORROR DVD LEADER ANCHOR BAY ENTERTAINMENT

GOES NUTS FOR “FRIGHT PACKS – COOLER THAN HELL”

First Two “Six-Packs” Arrive July 26th

6 Premium Horror Films For One Great Price With Unique Eye-Catching 6-Pack Foil Packaging

TORONTO ON, -- Anchor Bay Entertainment, the acknowledged industry leader in Horror DVD programming and marketing, once again proves that there’s nothing cooler than a great horror film with their all-new branding concept: “Fright Packs – Cooler Than Hell!” Culled from Anchor Bay’s extensive and unparalleled horror film library, “Fright Packs” package six chilling features linked under a common theme, wrapped in a “six-pack” simulated carrying case, complete with beer-can artwork and easy-grip handle! The first two “Fright Packs” invade shelves on Tuesday, July 26 under the diabolical themes “The Devil Made Me Do It” and “Campy Classics”, each with the devilishly affordable SRP of $39.98

Billede

Billede

FRIGHT PACK: THE DEVIL MADE ME DO IT (DV13732)

THE ANTICHRIST – In Rome, a beautiful young woman is left paralyzed by the trauma of a horrific childhood accident. Mankind's only hope for salvation is a harrowing exorcism that will either cast out the devil forever or open the door for the unspeakable birth of THE ANTICHRIST!

FEAR NO EVIL – Andrew Williams is a shy, awkward high school student with a straight ‘A’ average and a horrifying secret. Now that the legions of the undead have risen, some very unexpected archangels gather as the final horrific battle for the unholy soul of mankind is about to begin.

HELL NIGHT – When their seemingly innocent rite of passage turns deadly, these college students will do anything to survive Hell Night.

CURSE OF THE DEVIL – Legendary Spanish horror star Paul Naschy returns as Waldemar Daninsky, marked for all eternity with the ancestral curse of the werewolf. As the full moon rises and the horror takes hold, is the rage of the werewolf any match for the damnations of the devil himself?

TO THE DEVIL A DAUGHTER – When an American occult novelist (Hollywood legend Richard Widmark) uncovers the conspiracy, he must battle an international cabal of evil for the body and soul of the Devil’s child-bride. Hammer film starring legend Christopher Lee.

THE CHURCH – Can the blood of the innocent survive this unholy communion or will the ultimate demonic evil be unleashed upon the world? Co-written by famed Italian horror director Dario Argento.

FRIGHT PACK: CAMPY CLASSICS (DV13851)

ELVIRA – Elvira busts out in her outrageously funny feature film debut. When her Great Aunt dies, famed horror hostess Elvira® heads for the uptight New England town of Falwell to claim her inheritance of a haunted house, a witch's cookbook and a punk rock poodle.

RETURN OF THE KILLER TOMATOES – They‘re back and this time, they‘re really stewed! Mad genetic scientist Professor Gangreen (John Astin) is plotting to take over the world by creating a race of mighty tomato warriors and one wanton tomato woman (Karen Mistal). Can two heroes defeat the most fiendish red menace of all or will the girl of their dreams turn out be a complete vegetable?

TRANSYLVANIA 6-5000 – Tabloid reporters (Jeff Goldblum and Ed Begley, Jr.) are sent to Transylvania to find the Frankenstein monster, where they face the horrors of a clumsy butler (Michael Richards), a nymphomaniac vampire (Geena Davis) and more Transylvanian oddballs.

RETURN TO HORROR HIGH – Crippen High School was the scene of a series of brutal murders. The killer was never caught. A low-budget film crew (including George Clooney), has returned to film the story of what actually happened. Now it appears that the depraved maniac is back.

SLEEPAWAY CAMP – When happy campers begin to die in a series of horrible accidents, they discover that someone – or something – has turned their summer of fun into a vacation to dismember.

VAMP – Can a group of fraternity pledges survive a bizarre onslaught of vixens and vamps, or will the armies of the undead take the ultimate bite out of their night?

_________________
Dvdprofiler
Filmmagasinet Mifune


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 28, 2005 14:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 15, 2001 1:01
Indlæg: 664
Geografisk sted: Herning, Danmark
Er der ikke noget med, at Anchor Bays udgivelser altid er uden undertekster? :?


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 28, 2005 15:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Lynet skrev:
Er der ikke noget med, at Anchor Bays udgivelser altid er uden undertekster? :?


Der er stort set aldrig undertekster på, når filmene har et engelsk lydspor. Anchor Bay UK er dog begyndt at lægge undertekster på deres udgivelser.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 28, 2005 19:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Note to self: læs det hele før man stiller dumme spørgsmål!!!

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jun 29, 2005 8:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Hvor tjekket... bedst som jeg truer med at finde og købe "Return of the Killer Tomatoes" kommer de her 6-packs :thumb:
Håber sgu de kommer med engelske tekster ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jun 29, 2005 8:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
hmm 250 kr er der da en ok fair pris i mine øjne

jeg sad faktisk også og tænkte på killer tomatos her sidste dag. Vil da kraftigt overveje boxen med killer tomatos.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jun 29, 2005 10:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg syn's nu slet ikke den håndfuld er så tosset endda til en marathon horroraften.

Specielt djævlepakken indeholder nogle glimrende film. :devil:

Hell Night med Linda Blair er naturligvis en tossefilm, men alligevel halv-creepy på den fede måde. Ku' Anchor Bay ikke ta' at udsende de to kvindefængsels-Meisterværker Chained Heat og Red Heat (sidstnævnte ikke at forveksle med en vis Arnold film) med pigebarnet? Se dét ville være lækkert!

To the Devil a Daughter var så vidt jeg husker Hammers svanesang, og skønt den ikke er på højde med de kronede gulddage er den bestemt bedre end mange af de senere Dracula flix fra studiet (Scars of Dracula anyone?.... nøøøøøj for en stinker... Christopher Lee selv sidder og græmmer sig højlydt på kommentarsporet til Scars...! :lol: ). Og for husarerne er der osse noget at kigge på eftersom en ung Nastassja Kinski viser hud! :P

Michele Soavi's The Church så jeg førte gang på VHS i en 27. gangs skodpiratkopi.... dengang var man jo villig til at udsætte øjnene for hvad som helst bare for at få lejlighed til at glukke en film, som havde manus af Dario Argento. Tiderne HAR gudskelov ændret sig. The Church har en temmelig fed stemning og nogle ret så underfundige splatter-påhit. Nåh ja og så medvirker Asia Argento jo.... ;)

I campboxen er jeg specielt vild med Vamp. En kult-vampyrkomedie som ikke minder om andet i genren, jeg har set. Den veksler mellem nogle vildt originale scener for derefter pludselig at blive tåbe-plat og små-ulidelig... for derefter igen at levere varen. Med andre ord særdeles ujævn som helhed, men alligevel lidt (læs: meget) af en oplevelse udover det sædvanlige.
Grace Jones er perfekt som avantgardistisk vampyr-stripper (say what?! :? ) og Michelle Pfeiffers lillesøster Dedee Pfeiffer er ganske enkelt charmerende og nuttet som blåøjet heltinde, at man undrer sig over, at hun aldrig fik et rigtigt gennembrud.

Mange af filmene kan iøvrigt i øjeblikket købes enkeltvis på DVDSoon til noget nær foræringspris.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jun 29, 2005 10:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Steiner skrev:
Mange af filmene kan iøvrigt i øjeblikket købes enkeltvis på DVDSoon til noget nær foræringspris.


jamen jeg er da allerede forelsket i den grimme ølkasse box :P


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jun 29, 2005 11:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
JanK skrev:
Steiner skrev:
Mange af filmene kan iøvrigt i øjeblikket købes enkeltvis på DVDSoon til noget nær foræringspris.


jamen jeg er da allerede forelsket i den grimme ølkasse box :P


Haha...jamen, det er da helt forståeligt.

Ofte hader og afskyr jeg de forskellige selskabers "smarte" hitte-på-påfind af alskens besynderlige indpakninger, men disse ølkasser er altså svære at stå for.... selvom jeg har mange af DVDerne allerede.

Normalt drikker jeg ikke øl, men tylle film ned i rigelige mængder.... det gør jeg sgu gerne! :thumb:

SKÅL!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 17:28 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Axel har nu begge packs til 249 kr pr stk.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 19:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Så mangler der bare en melding på om de har UK subs ?

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 20:48 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Tigerdyr skrev:
Så mangler der bare en melding på om de har UK subs ?


Jeg har spurgt Amazon.com og de fortaeller at der, som foventet ikke er subs paa nogen af filmene.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 22, 2005 8:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Øv, så er det jo "single" underholdning hos mig... Jane nægter pure at se film uden tekster (og helst engelske) :?
Og mon ikke lyden på disse dejlige gamle horror b-film nemt kan blive lidt utydelig ? (læs: hvad skal der mon til før end producenterne opdager at der er et marked i at levere undertekster på engelsk)

Men tak for info :thumb:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn jul 24, 2005 16:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Tigerdyr skrev:
Og mon ikke lyden på disse dejlige gamle horror b-film nemt kan blive lidt utydelig ? (læs: hvad skal der mon til før end producenterne opdager at der er et marked i at levere undertekster på engelsk)


Det koster jo penge at få lavet den slags (undertekster) og selskaber som AB sælger nok ikke i tusind-vis af lige den type titler... men jeg savner dem også, for lyden er ofte ikke specielt god på den type film... det gælder i øvrigt også Blue Underground udgivelser - er der egentlig CC tekster på? Så kunne man måske finde ud af en måde at få dem frem på?

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jul 25, 2005 12:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Godt spørgsmål... Jeg er ikke sikker på om hverken AB eller BU har CC på (og skal jeg se dem skal jeg alligevel over på laptop'en)

Du har naturligvis ret i at der er omkostninger forbundet med det, men jeg tror nu stadig at export markedet for disse lidt smallere/genre film, der typisk kommer fra AB eller BU, ville være væsentligt større hvis der i det mindste kom UK subs på.
Jeg synes generelt at lyden på de her lidt ældre ikke-mainstream/big-hollywood-budget film er noget "sløret" og foretrækker helt sikkert at kunne smide tekster på hvis jeg ikke kan forstå/høre hvad der bliver sagt ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team