Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
MOTHER******!!! Min har også rot...hvorfor har jeg ikke fulgt bedre med i denne tråd
Jeg tror, jeg prøver at sende min disc 1 afsted til Buena Vista. Måske jeg stadig kan nå det...
Det burde ikke være et problem at nå det, de har trods alt dedikeret sig til at løse problemet ved ombytning
Bjur skrev:
Selvfølgelig skal de tage den tilbage, om du så sendte om en måned. Når problemet er konstateret, skal de vel også udbedre på de fejlhæftede eksemplarer, og men den gode kundeservice de har ydet, kunne jeg ikke forestille mig det bliver et problem.
Ja kundeservicen har været rigtigt god og problematikken taget virkeligt seriøst, men måske er det værd at bemærke den oprindelige udmelding:
Citat:
Technicolor har erkendt, at én af deres produktionsmaskiner i en kort periode, har påført beskyttelseslag ved for høj temperatur, hvorved et mindre antal discs er behæftet med den af jer påpegede defekt.
Dette har man ikke været klar over før jeres henvendelse.
Da vi hos Buena Vista Home Entertainment A/S altid er ansvarlige for vore produkter uanset tidsramme, har vi besluttet at genoptrykke et mindre antal Lion King disc 1 til ombytning af de eksemplarer, der har den pågældende fejl.
Hvorfor jeg antager at der vitterligt er et begrænset genoptryk, om Technicolor så har så godt styr på produktionen at der er genoptrykt 1-1 forhold i forholdet til antal defekte er vel spørgsmålet og derfor i sidste ende, om disse genoptryk slipper op