Extended scenes på Masters of Cinema-udgaven af La notteMoC's udgave af
La notte er længere end Fox Lorbers (ca. 2 min. længere; begge er fra PAL master). I åbningssekvensen ser vi fx en montage af storbyen inden vi får kameraturen ned ad Pirelli-bygningen. Men ud over denne sekvens er der ikke nye scener med i MoC's udgave, bare nogle lidt længere scener, som ser ud til at være trimmet lidt hårdt i Fox Lorbers udgave.
Jeg kan ikke udtale mig om autencitet, men jeg vil mene, at MoC's udgave ligger nærmere Antonionis stil: Det er nemlig karakteristisk for ham at holde scener kunstigt længe og ikke klippe væk umiddelbart efter klimaks. Jeg har fundet følgende forskelle på MoC's print sammenlignet med Fox Lorbers (tiderne er cirka-tider, og henviser til MoC's disk):
Scene 1: Tid 0.00:00 (timer, min., sek.); varighed 57 sekunder

Beskrivelse: Eureka logo, Dino de Laurentis production credit og en montagesekvens ses lige før kameraet "kører" ned langs Pirelli-bygningen.
Scene 2: Tid 1.30:11; varighed 20 sekunder

Moreau er ved telefonen. Når hun lægger røret på, holdes hun i billedet 20 sekunder længere på MoC-udgaven.
Scene 3: Tid 1.16:40; varighed 9 sekunder

Mastroianni ses med Vittis far (jeg taler om deres karakterer, selvfølgelig) og et par andre karakterer, bl. a. Vitti. Da de to mænd går, bliver vi på stedet og følger de andre karakterer i yderliger 9 sekunder.
Scene 4: Tid 1.19:50; varighed 5 sekunder

Moreau sidder ved et bord og snakker med den stående Mastroianni. Efter han er gået, ses Moreau i yderligere 5 sekunder.
Scene 5: Tid 1.33:14; varighed 8 sekunder

Idet Vitti siger "Yes. Everything" fortsættes scenes yderligere 8 sekunder indtil en tjener kommer ind med lysestage.
Scene 6: Tid 1.49:08; varighed 8 sekunder

Efter at Moreau har sagt "Isn't that true?", ser vi Mastroianni i yderligere 8 sekunder.
Scene 7: Tid 1.56:18; varighed 3 sekunder(?)

Lige før slutningen - umiddelbart inden den afsluttende panorering - ser der ud til at være skåret nogle sekunder væk på Fox Lorber-udgaven.
Scene 8: Tid "slutningen"; varighed få sekunder

Den afsluttende tekst med "Fine" er lavet forskelligt på de to udgaver, og er vist et par sek. længere på MoC-disken.
@Spencer: Fox Lorber og MoC bygger på to forskellige print.