DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:27

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 297 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 20
Forfatter besked
Indlæg: lør aug 28, 2010 10:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Wild East ser fedt ud, men jeg er nød til at holde lidt igen med nye labels, da det er et stort arbejde hele tiden at holde alle labels ajour.

ET STORT ØNSKE
Der er nu tilføjet et link til AxelMusic i vores Shop (højre del af forsiden - nederst). Hvis nogen herinde køber igennem dette link får vi en lille procentdel af beløbet. Da vores "donate" forsøg var en kæmpe fiasko (med en enkelt undtagelse - stor tak til Blitz), er det vores håb at i vil bruge dette link og inddirekte støtte os. På forhånd tak!


Top
   
Indlæg: lør aug 28, 2010 11:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
hammock skrev:
Wild East ser fedt ud, men jeg er nød til at holde lidt igen med nye labels, da det er et stort arbejde hele tiden at holde alle labels ajour.

ET STORT ØNSKE
Der er nu tilføjet et link til AxelMusic i vores Shop (højre del af forsiden - nederst). Hvis nogen herinde køber igennem dette link får vi en lille procentdel af beløbet. Da vores "donate" forsøg var en kæmpe fiasko (med en enkelt undtagelse - stor tak til Blitz), er det vores håb at i vil bruge dette link og inddirekte støtte os. På forhånd tak!

Wild East udgiver kun 3-4 film om året ;)

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs aug 31, 2010 8:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Det burde jo være til at overkomme. Ville du være frisk på at lave en liste med katalognumre/titler m.m.? Jeg tjekkede hjemmesiden uden "let" at kunne finde den slags info.


Top
   
Indlæg: tirs aug 31, 2010 8:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
hammock skrev:
Det burde jo være til at overkomme. Ville du være frisk på at lave en liste med katalognumre/titler m.m.? Jeg tjekkede hjemmesiden uden "let" at kunne finde den slags info.

Jeg har ikke alle udgivelser, men prøver, hvis en anden ikke kommer først.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: ons sep 01, 2010 8:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Super Morbid!

Tilføjet #100 fra MoC:

Billede

Gaby Doriot's new popular song "La signora di tutti" will be a hit in France, so her manager is negotiating a new contract with her film production company... The movie studio is bustling, but Gaby is nowhere to be found. Her manager checks her hotel, finding her on the bathroom floor: an apparent suicide attempt. At the hospital, as the anaesthetic is applied, Gaby flashes back to her life back home in Milan... At school, Gaby's affair with a married teacher gets her expelled. She and her sister Anna are invited to a party by Roberto, the son of a well-to-do banker. He and Gaby plan to go to Rome together, but his father's unexpected return sends him off alone. Gaby is on very good terms with Roberto's invalid mother, but his father, Leonardo, is drawn to Gaby


Top
   
Indlæg: man okt 18, 2010 8:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Nye Criterion/Shameless/Eclipse titler online!


Top
   
Indlæg: fre dec 17, 2010 17:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Kæmpe opdatering med nye titler fra MYA, Criterion, MoC, Synapse, Second Run osv. osv.

http://criterion.mono.net/


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2011 8:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Så kom vi på facebook. Klik på "I Like" og deltage i konkurrencen om Enzo G. Castellari's "Bronx Trilogy" steelbook boks sæt. Læs mere på siden!


Top
   
Indlæg: ons maj 18, 2011 9:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 23, 2003 1:01
Indlæg: 1081
Geografisk sted: Roskilde
Fra September 2011 til Marts 2012 vil Scorpion Releasing udgive en masse guf, og der er mere på vej, jeg kan ikke få armene ned. :clap:
Her er nogle titler indtil videre.

American Nightmare (1983)
The Carpenter (1988)
Final Exam (1981)
The House on Sorority Row (1983)
Incubus (1982)
Humongous (1982)

http://retroslashers.net/humongous-incu ... -onto-dvd/

_________________
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know." / Capt. Geoffrey T. Spaulding.


Top
   
Indlæg: ons maj 18, 2011 17:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Det ser da super godt ud, men f... de kokser stadigvæk rundt i deres artwork. Den top banner er noget af det grimmeste jeg nogensinde har set. Anyway, fed fed nyhed!


Top
   
Indlæg: ons maj 18, 2011 19:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Heldigvis skulle covers vil være vendbare.

Det er åbenbart et forsøg på at ramme lidt mere bredt ved at klaske en (for mig ukendt) letpåklædt dame på forsiden, som så på god Elvira-manér også vil introducere og afrunde filmen. Scorpion har dog allerede lovet, at man vil kunne vælge at se filmene uden hendes intro/ outro, og at hun ikke - modsat Elvira - vil afbryde filmen undervejs.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: søn aug 07, 2011 15:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 15, 2006 8:27
Indlæg: 1657
Geografisk sted: Hvidovre
Code Red kataloget er online. Arbjder nu på at få Olive Films op!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 297 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 20

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team