DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 19:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Network
Indlæg: tirs okt 01, 2019 14:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
I forbindelse med Networks nylige udsalg købte jeg et par skiver. Det vil sige - det troede jeg, at jeg gjorde. Alt gik glat igennem indtil betalingsdelen, hvor jeg fik en udefineret "payment error", og efterfølgende en besked om, at jeg skulle kontakte dem.
Det har jeg så prøvet at gøre to gange nu (shop@networkonair.com) uden at få svar. Ikke engang et autosvar.

Er der nogen af jer, der har erfaring med deres kundeservice?

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
 Titel: Re: Network
Indlæg: tirs okt 01, 2019 14:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Buck Rogers skrev:
Er der nogen af jer, der har erfaring med deres kundeservice?

Deres kundeservice er fin, men langsom. Havde fat i dem fornylig angående en pakke der ikke var dukket op (det gjorde den så noget senere), og der fik jeg da også svar fra dem, men tror også der gik et par dage der inden jeg hørte noget. Generelt synes jeg faktisk de engelske selskaber er noget sløve i betrækket angående svar. 88Films, Arrow, Powerhouse er heller ikke blandt de hurtigste. Det er noget de er meget bedre til i Staterne. Den ros skal de da have :)


Top
   
 Titel: Re: Network
Indlæg: tirs okt 01, 2019 14:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Ok tak, jeg væbner mig lige med tålmodighed så. Jeg syntes bare, at fem dage uden nogen form for "Tak for mailen" var lidt spøjst.

Og enig, lige præcis den slags er yankee'rne gode til. Men de er eddersparkme også gode til overdrevent høflige autosvar, hvor ingen reelt forholder sig til, hvad man har skrevet. Du ved, sådan noget
"Vi er forfærdeligt kede af at høre, at din oplevelse ikke har været tip-top-fantastisk, og vi ligger alle på vores grædende knæ, fordi vores kunder betyder alt for os og bla bla bla men vi reagerer fundamentalt ikke på din henvendelse og et reelt svar kan du nok heller ikke forvente men hav i øvrigt en god dag" :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
 Titel: Re: Network
Indlæg: ons okt 02, 2019 8:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Nu er det mest de lidt mindre filmudgivere/sælgere i USA jeg har haft skrevet med, og der kommer kompetente svar fra nogen der ved hvad det drejer sig om :) Men kan kende din beskrivelse fra når jeg har haft kontakt med hvilken som helst Amazon :) Der skal man også være heldig at de svarer på det man spørger om.

Hvis der er gået 5 dage ville jeg tage fat i Network igen. Evt. forsøge at sende en besked via deres Facebook-side.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team