DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:40

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man okt 16, 2017 13:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Tjaa hvorfor ikke.
Dog ville det give mest mening med Gameboy Color, alm gameboys spil er jo allerede kompatible med den, og så kunne man selv vælge mellem Grøn/farve display.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: søn feb 04, 2018 15:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Er der nogen, der kender status på hack af SNES Classic Mini? Kunne godt bruge at udvide pakken lidt, så jeg kan spille Chrono Trigger eller Pilotwings på min allerede støvede SNES Classic Mini.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: søn feb 11, 2018 13:32 
Offline

Tilmeldt: søn maj 16, 2004 11:10
Indlæg: 149
Geografisk sted: vestsjælland
Jeg har brugt et par timer med Hakchi, som burde kunne installere en hacket firmware. Derefter burde man kunne smide flere SNES roms og evt emulatorer p[. Det driller dog, som I den skriver at alt er opdateret, men tilsyneladende har den slet ikke haft fat I maskinen. Der er vist problemer med at Nintendo har opdateret printpladen flere gange allerede, og de nye udgaver er beskyttet mod skrivning.


Top
   
Indlæg: søn feb 11, 2018 13:34 
Offline

Tilmeldt: søn maj 16, 2004 11:10
Indlæg: 149
Geografisk sted: vestsjælland
HVIS du f[r hakchi til at virke er det fantastisk nemt at bruge. Download rom, importer I hakchi, bed hakchi finde et cover og upload til konsollen. F;rdig!


Top
   
Indlæg: man feb 19, 2018 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Tak skal du have, EEK1! Jeg bliver nødt til at prøve det Hakchi-halløj.

Det er virkelig super at spille på den her lille fætter, men der er ALT for få spil med i forhold til dens høje pris.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre mar 23, 2018 19:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
499 kr. for en SNES Mini på mandag i Elgiganten. Køtilbud, 200 stk. Det er billigt.


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2018 17:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
NES Mini kommer tilbage på lager hos Amazon.co.uk den 29. juni til £49.99.

https://www.amazon.co.uk/Nintendo-Class ... s=nes+mini


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 9:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg har taget min SNES Classic Mini frem igen og kørt en omgang Hakchi på den, så jeg nu har over 100 spil på den. Det er sådan en kasse, Nintendo burde have leveret, da maskinen blev solgt, men så er det jo godt, at Hakchi har kunnet fikse det.

Jeg har læst mig frem til, at den også kan køre en lang række af Nintendo 64-spil, så nu skal jeg på udkig efter International Superstar Soccer, Goldeneye, Mario Kart 64 og ikke mindst Zelda: Ocarina of Time. Glæder mig... hvis jeg kan finde ud af det, selvfølgelig!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 10:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mike Haggar skrev:
Jeg har læst mig frem til, at den også kan køre en lang række af Nintendo 64-spil, så nu skal jeg på udkig efter International Superstar Soccer, Goldeneye, Mario Kart 64 og ikke mindst Zelda: Ocarina of Time. Glæder mig... hvis jeg kan finde ud af det, selvfølgelig!

Jeg tror du skal sætte forventingerne lidt ned. Playstation Classic der har noget bedre specifikationer end SNES mini-kassen kører bestemt ikke N64-spil uden problemer så tvivler meget på at SNES mini-kassen er fantastisk egnet til dem. Du får nok også lidt sjov med controlleren. Det er dog altid sjovt at prøve :)


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 10:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Avatar666 skrev:
Mike Haggar skrev:
Jeg har læst mig frem til, at den også kan køre en lang række af Nintendo 64-spil, så nu skal jeg på udkig efter International Superstar Soccer, Goldeneye, Mario Kart 64 og ikke mindst Zelda: Ocarina of Time. Glæder mig... hvis jeg kan finde ud af det, selvfølgelig!

Jeg tror du skal sætte forventingerne lidt ned. Playstation Classic der har noget bedre specifikationer end SNES mini-kassen kører bestemt ikke N64-spil uden problemer så tvivler meget på at SNES mini-kassen er fantastisk egnet til dem. Du får nok også lidt sjov med controlleren. Det er dog altid sjovt at prøve :)


Ifølge dette link ser det nu ikke umuligt ud, i hvert fald ikke med Mario 64 og Zelda, hvis man læser kommentarerne til denne tutorial. Der er selvfølgelig et issue med N64-controlleren, men gad vide om ikke internettet er leveringsdygtigt i en billig kopi af sådan et?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 10:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mike Haggar skrev:
Ifølge dette link ser det nu ikke umuligt ud, i hvert fald ikke med Mario 64 og Zelda, hvis man læser kommentarerne til denne tutorial. Der er selvfølgelig et issue med N64-controlleren, men gad vide om ikke internettet er leveringsdygtigt i en billig kopi af sådan et?

Jo en kopi-kontroller vil nok vise sig yderst brugbar :) Kan se de skriver nogle få spil er "playable" og det er jo også fint. Det er bare du ikke forventer de kører 100% som tiltænkt for det vil de jo ikke gøre. Playstation Classic kan f.eks. også spille Dreamcast-spil, men hvor mange af dem der rent faktisk er til at holde ud at spille derpå er så en anden sag :)


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 10:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Avatar666 skrev:
Mike Haggar skrev:
Ifølge dette link ser det nu ikke umuligt ud, i hvert fald ikke med Mario 64 og Zelda, hvis man læser kommentarerne til denne tutorial. Der er selvfølgelig et issue med N64-controlleren, men gad vide om ikke internettet er leveringsdygtigt i en billig kopi af sådan et?

Jo en kopi-kontroller vil nok vise sig yderst brugbar :) Kan se de skriver nogle få spil er "playable" og det er jo også fint. Det er bare du ikke forventer de kører 100% som tiltænkt for det vil de jo ikke gøre. Playstation Classic kan f.eks. også spille Dreamcast-spil, men hvor mange af dem der rent faktisk er til at holde ud at spille derpå er så en anden sag :)


Klart - hvis det kun sådan lige kører, så er det selvfølgelig ikke så spændende! Det er jo gratis fornøjelse uanset, når man prøver den slags - og virker det ikke med de N64-spil, så må den jo bare tømmes for dem igen, og så må turen tilbage til SNES-spillene, som der heldigvis også er mange gode af. Man kan jo også prøve med en række Sega Megadrive-spil på den, selvom det i sagens natur næsten er blasfemi at tænke på at spille Sega-spil på en Nintendo-maskine.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 11:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mike Haggar skrev:
Klart - hvis det kun sådan lige kører, så er det selvfølgelig ikke så spændende! Det er jo gratis fornøjelse uanset, når man prøver den slags - og virker det ikke med de N64-spil, så må den jo bare tømmes for dem igen, og så må turen tilbage til SNES-spillene, som der heldigvis også er mange gode af. Man kan jo også prøve med en række Sega Megadrive-spil på den, selvom det i sagens natur næsten er blasfemi at tænke på at spille Sega-spil på en Nintendo-maskine.

Haha. Jeg spiller nu fint NES og SNES og Gameboy-spil på min Playstation Classic. Den er ikke gået op i flammer endnu :)


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 11:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Avatar666 skrev:
Mike Haggar skrev:
Klart - hvis det kun sådan lige kører, så er det selvfølgelig ikke så spændende! Det er jo gratis fornøjelse uanset, når man prøver den slags - og virker det ikke med de N64-spil, så må den jo bare tømmes for dem igen, og så må turen tilbage til SNES-spillene, som der heldigvis også er mange gode af. Man kan jo også prøve med en række Sega Megadrive-spil på den, selvom det i sagens natur næsten er blasfemi at tænke på at spille Sega-spil på en Nintendo-maskine.

Haha. Jeg spiller nu fint NES og SNES og Gameboy-spil på min Playstation Classic. Den er ikke gået op i flammer endnu :)


Rart at vide :D Hvordan er din dom over PlayStation Classic? Er den pengene værd?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 11:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mike Haggar skrev:
Rart at vide :D Hvordan er din dom over PlayStation Classic? Er den pengene værd?

Ja som hackbart device er den pengene værd. Til sin oprindelige pris nej, men jeg fik den for 279 dask i Gamestop og det er den værd. Power har vist haft den til en 200 dask til noget åbningstilbud engang så kan være de får den på tilbud igen hvis nogen er interesserede. Playstation Classic skulle som sagt også være den af minikonsollerne der har de bedste specifikationer og som man derfor på papiret skulle kunne hive mest ud af. Og så er den ufattelig nem at få til at opføre sig pænt. Bare en usb-stick formatteret på en given måde med noget software på og ind i USB-porten og voila.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team