DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:09

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs jul 14, 2020 15:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Er der nogen her i gruppen, der er eksperter i Philips tv + Boxer + Chromecast? Eller bare ved lidt om den slags?

Mine forældre købte et nyt Philips-tv med DVB-T2 i januar, der har fungeret upåklageligt lige indtil i onsdags, hvor TV 2 forsvandt og så TV 2 Charlie og nu er der sort skærm på alle kanaler. Der har ikke været nogen problemer med kanaler ellers. TV 2-kanalerne stod lige pludselig som kodede kanaler og ja, der er betalt abonnement som sædvanlig til Boxer.

De siger, at der stod noget med en update på skærmen i tirsdag/onsdags og der vidste de ikke, hvad de skulle trykke på. Hvad det har været for en update ved jeg ikke. Jeg har forsøgt at hente updates via internettet på fjernsynet, men det lader ikke til at gøre den store forskel - eller til at være nogen update.

Menuerne fungerer og jeg har forsøgt at installere kanaler igen (og igenogigenog..), gå tilbage til fabriksindstillinger etc. Jeg kan ikke installere Chromecast på det igen heller - og det har også fungeret hidtil. Der er bare sort skærm, når man går væk fra menuerne.

Jeg plejer at kunne få sådan noget til at fungere, men her ved jeg simpelthen ikke, hvad der går galt...

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team