DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 13:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1128 indlæg ]  Gå til side Foregående 172 73 74 75 76 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn apr 19, 2015 9:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 28, 2009 11:03
Indlæg: 58
Seneste indkøb ... den glæder jeg mig til at se.
Billede

_________________
Uha, det er uhyggeligt... Skræk og Rædsel - En blog om horror
Tag med ud på prærien... Rygende Revolvere - En blog om det vilde vesten


Top
   
Indlæg: søn apr 19, 2015 18:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Den er også på min wanted List. Når man kigger tråden tilbage, så er det også en film der er blevet Anbefalet flere gange, sansynligvis i en eller anden obskure japansk udgave. Så fedt at den er på blå med engelske undertekster !

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Indlæg: søn apr 19, 2015 18:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
26. maj:

Billede

20. juli:

Billede

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: søn apr 19, 2015 19:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
De tre første Stranger-westerns med Tony Anthony er lige blevet udgivet på DVD-R af Warner Archive.

Jeg krydser fingre for, at en af sælgerne på Amazon.co.uk Marketplace snart får dem til salg.

Billede






_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: søn apr 19, 2015 19:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Jeg håber på, at Arrow Video får opsnappet rettighederne til nogle af East Meets West-filmene og især denne film med Lo Lieh og Lee Van Cleef:


_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: ons maj 13, 2015 10:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Efter at have været 'væk' fra genren i et par år er jeg på den igen nu :)

Jeg skal selvsagt have fat i alle de udgivelser der er nævnt her på de sidste par sider, undtagen den der Companeros som vist ikke er helt for heldig (udgivelsen ikke filmen), og så den der Man, Pride and Vengeance som også er en del af Koch Media's Franco Nero Italo Western Box (BluRay) som jeg har bestilt.

Sjovt at de til Man, Pride and Vengeance har brugt den tyske titel som undertitel (Mit Django kam der Tod) ... Filmen har intet med Django at gøre og er kun knap og nap en Western så vidt jeg erindrer.

Jeg var så uheldig (dum) at sælge min Wild East-samling så godt at se at Day of Anger kommer ud i ordentlig kvalitet. Det var een af Wild East's tidlige udgivelser og den har været skidedyr lige indtil nu. Det samme med Cemetery without Crosses som jeg solgte min tyske udgave af ved samme lejlighed. En af de rigtig gode spaghetti'er.

Er der forresten nogen der har samlet Wild East's Pecos-double på BluRay op og kan sige noget om kvaliteten. Jeg har bestilt de tre Koch Media Italo Western Enzyklopädies hvor de to film også er med i, men det er jo 'kun' på dvd.

Hvis der forresten er nogen der vil afhænde nogen af deres gamle Wild East-titler så er jeg givetvis interesseret.


Top
   
Indlæg: man jun 08, 2015 10:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Nyt fra Wild East (at some point):

Billede

Garringo / Two Crosses at Danger Pass


For dem som ikke allerede har samlet Garringo op fra Explosive Media er det jo bare nuppe den her. Ellers må man jo overveje om det er nok at få Two Crosses at Danger Pass (aka Due croci a Danger Pass) med, da den 'kun' er ude på fransk dvd med italiensk og fransk dub.


Top
   
Indlæg: man jun 08, 2015 23:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Jeg har en hulens masse Spaghetti Westerns til salg på dvd meget sjældne dem Avatar666 ikke har købt ☺ send en privat besked

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs jun 09, 2015 7:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Morbid Angel skrev:
Jeg har en hulens masse Spaghetti Westerns til salg på dvd meget sjældne dem Avatar666 ikke har købt ☺

Haha. Ja jeg var dælme glad for at komme tilbage igen så hurtigt :) Så takker igen herfra :thumb:


Top
   
Indlæg: ons jun 10, 2015 19:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mere spaghetti fra Arrow:

Billede

http://www.arrowfilms.co.uk/requiescant/


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 9:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Som mange andre, er jeg ikke længere så aktiv mht filmkøb og på DAHF, som i de gyldne dage for 10 år siden, hvor man både kunne huske sit kortnr. og var på fornavn med posten ;)
Men jeg følger stadig med hos primær Arrow Films, som nu kaster en smadder lækker boks ud "The Complete Sartana", wow det ligner guf!!
Billede
LIMITED EDITION CONTENTS

Limited Edition Blu-ray collection of all five official Sartana films (2500 copies)
Brand-new 2K restoration of If You Meet Sartana... Pray for Your Death from original film materials, carried out by Arrow Films exclusively for this release
Brand-new 2K restorations of I Am Sartana, Your Angel of Death, Have a Good Funeral My Friend... Sartana Will Pay, Light the Fuse... Sartana Is Coming, and Sartana's Here... Trade Your Pistol for a Coffin from original camera negatives, carried out by Arrow Films exclusively for this release
Original Italian and English soundtracks on all five films
Uncompressed mono 1.0 PCM audio
Newly translated English subtitles for the Italian soundtrack
Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing for the English soundtrack
Audio commentary on If You Meet Sartana... Pray for Your Death by filmmaker Mike Siegel
Audio commentary on I Am Sartana, Your Angel of Death by Spaghetti Western experts C. Courtney Joyner and Henry Parke
Gianfranco Parolini on If You Meet Sartana… Pray for Your Death, a brand-new interview with the writer-director
Fabbio Piccioni on If You Meet Sartana… Pray for Your Death, a brand-new interview with the writer
Sal Borgese on I Am Sartana, Your Angel of Death and Light the Fuse… Sartana Is Coming, two brand-new interviews with the actor
Ernesto Gastaldi on I Am Sartana, Your Angel of Death and Light the Fuse… Sartana Is Coming, two brand-new interviews with the writer
Roberto Dell’Acqua on Have a Good Funeral My Friend... Sartana Will Pay, a brand-new interview with the actor
Sartana Lives, an archive featurette on Light the Fuse… Sartana Is Coming featuring interviews with actor Gianni Garko and director Giuliano Carnimeo
Sartana Shoots First, a brand-new interview with George Hilton on Sartana's Here... Trade Your Pistol for a Coffin
Erika Blanc on Sartana's Here... Trade Your Pistol for a Coffin, a brand-new interview with the actor
Tony Askin on Sartana's Here... Trade Your Pistol for a Coffin, a brand-new interview with the actor
Brand-new video essay on the major actors and supporting players in the official Sartana films
Galleries of original promotional images from the Mike Siegal Archive for all five films
Limited edition packaging with reversible sleeves featuring original and newly commissioned artwork by Matthew Griffin
Illustrated collector's booklet featuring new writing on the films by Roberto Curti and an extensive Spaghetti Western timeline by Howard Hughes

_________________
"Free Truman!"


Senest rettet af Kristian fre mar 30, 2018 9:50, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 9:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Normalt plejer jeg at vente på at deres film kommer på tilbud, men her måtte jeg slå til med det samme, og så endte Ringo også i kurven :thumb:
Billede

Hvor er vi heldige med et selskab, der laver sådanne udgivelser, uden at vi skal skaffe os en kodefri Blu Ray afspiller :beerchug:
SPECIAL EDITION CONTENTS

Brand new 2K restorations of both films from the original negative
High Definition Blu-ray (1080p) presentation
Original Italian and English soundtracks
Uncompressed Mono 1.0 PCM audio
Newly translated English subtitles for the Italian soundtrack
Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing for the English soundtrack
Audio commentaries for both films by Spaghetti Western experts C. Courtney Joyner and Henry Parke
They Called Him Ringo, an archival featurette with star Giuliano Gemma
A Western Greek Tragedy, an archival featurette with Lorella de Luca and camera operator Sergio D’Offizi
Revisiting Ringo, a new video interview with critic and Ringo fan Tony Rayns
Gallery of original promotional images from the Mike Siegal Archive
Original trailers
Gallery of original promotional images
Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Gilles Vranckx
FIRST PRESSING ONLY: Illustrated collector's booklet featuring new writing on the films by Howard Hughes and a newly-translated interview with Duccio Tessari

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 19:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Kristian skrev:
Som mange andre, er jeg ikke længere så aktiv mht filmkøb og på DAHF, som i de gyldne dage for 10 år siden, hvor man både kunne huske sit kortnr. og var på fornavn med posten ;)
Men jeg følger stadig med hos primær Arrow Films, som nu kaster en smadder lækker boks ud "The Complete Sartana", wow det ligner guf!!

Jeg overvejede faktisk at boote tråden igen med den Sartana-boks, for da dælen det er virkelig en uventet længe ventet udgivelse. Wild East truede med at udsende den for nogle år siden (dog kun vist de 4 med Garko) på dvd men det blev aldrig til noget så at se den nu på blu-ray er helt fantastisk. Jeg var lige ved at samle den Sartana enkeltudgivelse der kommet på blu-ray i Tyskland op for nylig med ville lige vente og se hvad Arrow evt. måske diske op med.

Nu mangler vi bare en Django-boks (der er en del titler der kan indgå her) fra Arrow og så er The Holy Trinity ude: Django, Ringo og Sartana.


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 19:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Avatar666 skrev:
Kristian skrev:
Som mange andre, er jeg ikke længere så aktiv mht filmkøb og på DAHF, som i de gyldne dage for 10 år siden, hvor man både kunne huske sit kortnr. og var på fornavn med posten ;)
Men jeg følger stadig med hos primær Arrow Films, som nu kaster en smadder lækker boks ud "The Complete Sartana", wow det ligner guf!!

Jeg overvejede faktisk at boote tråden igen med den Sartana-boks, for da dælen det er virkelig en uventet længe ventet udgivelse. Wild East truede med at udsende den for nogle år siden (dog kun vist de 4 med Garko) på dvd men det blev aldrig til noget så at se den nu på blu-ray er helt fantastisk. Jeg var lige ved at samle den Sartana enkeltudgivelse der kommet på blu-ray i Tyskland op for nylig med ville lige vente og se hvad Arrow evt. måske diske op med.

Nu mangler vi bare en Django-boks (der er en del titler der kan indgå her) fra Arrow og så er The Holy Trinity ude: Django, Ringo og Sartana.


Jeg er lige på trapperne til at forudbestille Sartana-boksen ved Arrow - jeg har den første film i et af Italo-western-bokssættene fra Koch Media - og jeg har læst meget godt om de andre film.

Jeg ved godt, at de er blevet udgivet før, men en Arrow-boks med Parolinis Sabata-film ville også være fint.

Det kunne være fedt, hvis de kiggede lidt nærmere på Sergio Sollimas film eller lavede bokssæt med Lucio Fulci og Mario Bavas westerns.

Jeg ville heller ikke have noget imod et bokssæt med de to White Fang-film af Lucio Fulci. De er bestemt ikke børnevenlige: kampen mellem hunden og bjørnen i den første film er meget voldsom.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 23:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Jeg har det bedst med undertekster, så jeg er ikke så begejstret for Wild East, eller Koch for den sags skyld, så Arrows über lækker udgivelser er fantastisk og jeg er parat til at smide en håndfuld dollars efter dem :D En Django boks, må være tyk, er der ikke et astronomisk stort antal med "Django" navnet? Men ellers er de velkommen til at smide flere spaghetti-western ud, men de mangler stadig en del af Mario Bavas, de også lige må huske på :thumb:

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1128 indlæg ]  Gå til side Foregående 172 73 74 75 76 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team