DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:27

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 234 indlæg ]  Gå til side Foregående 16 7 8 9 1016 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jun 02, 2015 7:31 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Maj (12 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Need for Speed
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Season of the Witch
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Funny Farm
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Video Games: The Movie
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Terms and Conditions May Apply
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Atari: Game Over
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Grown Ups
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Pusher 2
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Mad Max: Fury Road
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Avengers: Age of Ultron
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Turner & Hooch
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Kung Fury

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man jun 22, 2015 9:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg har lige været igennem alle otte Potter-film... det giver lidt ekstra film på en ellers lidt slatten filmkonto. Og så fik jeg set Jupiter Ascending. Det havde jeg ikke behøvet. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man jun 22, 2015 12:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Holmsgaard skrev:
Og så fik jeg set Jupiter Ascending. Det havde jeg ikke behøvet. :)

Jeg blev så harm over den at jeg måtte se fem Terry Gilliam film i træk bagefter :) - havde jeg vidst at Mila Kunis var med, så var den røget ud af vinduet.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 12:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
JUNI 2015

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Shrek [2001]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Robots [2005]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Babe [1995]
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Otto Er Et Næsehorn [2013]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: El Laberinto Del Fauno [2006]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: High Fidelity [2000]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: DJ Static: Rolig Under Pres (docu) [2015] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mænd & Høns [2015]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Game of Thrones: Sæson 5 [2015] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Louie: Sæson 5 [2015]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Wire: Sæson 1 [2015]

Man kan godt mærke at sommeren kommer snigende nu, for jeg får set væsenligt mindre end hvad jeg ellers gør pga. udendørsaktiviteter. Lidt er der dog blevet tid til. :D

Lad os starte med animation: Gensynene med hhv. Shrek, Robots og Babe var alle på det jævne uden at imponere specielt meget. Især Shrek var blegnet ret meget i forhold til sidste gang jeg så den. Den danske Otto Er Et Næsehorn var som forventet en tyndbenet omgang.

Endnu værre så det ud med den danske Mænd & Høns som var fucking forfærdelig (på trods af høj production value). Til gengæld var DJ Static-dokumentaren Rolig Under Pres bestemt tiden værd.

Billede
Månedens højdepunkt var et gensyn med en af mine yndlingskomedier: High Fidelity som er en tidsløs klassiker for mig, selvom den foregår i noget så tidstypisk som en pladeforretning. Jeg elsker den film! Og så har jeg været ALT for længe om, at få set Pan's Labyrinth som jeg nu endelig kan strege ud på min list of shame. Den var fremragende!

Juni blev også måneden hvor dette års Game of Thrones-sæson blev afsluttet og det er ganske forfærdeligt, at vi nu skal vente 10 måneder på næste fix. Vi fik også taget hul på første sæson af The Wire, men af uransagelige årsager er jeg sgu ikke så hooked som jeg havde håbet på. :? Femte sæson af Louie er også et stykke vej fra tidligere tiders perfektionisme.

Alt i alt en lidt småfesen måned med kun enkelte peaks (der så til gengæld også var ret store).

Og nu går der sommerferie i den! :loco:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 13:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 27, 2008 13:18
Indlæg: 393
DeathPosture skrev:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: El Laberinto Del Fauno [2006]

Og så har jeg været ALT for længe om, at få set Pan's Labyrinth som jeg nu endelig kan strege ud på min list of shame. Den var fremragende!



Er vi så enige om at næste gang jeg gang på gang på gang på gang på gang beder dig om at se en film, så gør du det? :thumb:


Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 14:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Jakabov skrev:
DeathPosture skrev:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: El Laberinto Del Fauno [2006]

Og så har jeg været ALT for længe om, at få set Pan's Labyrinth som jeg nu endelig kan strege ud på min list of shame. Den var fremragende!



Er vi så enige om at næste gang jeg gang på gang på gang på gang på gang beder dig om at se en film, så gør du det? :thumb:


:oops: Rundstyk.
lidt uheldigt, at det tog mig 10 måneder at finde DVDen bagerst i mit skab

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 14:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 27, 2008 13:18
Indlæg: 393
Du er tilgivet min ven. :clap:


Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 16:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede
Det blev til 41 sete film i juni, hvor 30 af dem er ikke set før.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE ons jul 01, 2015 19:41, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: ons jul 01, 2015 18:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
For en gangs skyld nåede jeg en film om dagen :thumb:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jul 02, 2015 8:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Naiera skrev:
For en gangs skyld nåede jeg en film om dagen :thumb:


God stil, at se Terminator 2: Judgment Day to gange på samme måned :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 02, 2015 13:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Første gang med den gamle Optimun-udgivelse. Anden gang var med en kammerat, samme aften som den første, som opvarmning til Genitaliasys på mandag. Denne gang var det den nye, forbedrede amerikanske udgivelse, der fik en tur :thumb:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: søn jul 12, 2015 16:56 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Juni (3 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hot Girls Wanted
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hercules
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Mad Max Beyond Thunderdome

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn aug 02, 2015 13:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede
Det blev til 51 sete film i juli, hvor 30 af dem er ikke set før.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn aug 02, 2015 17:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Godt at se Bound dér - den mest sexede neo-noir i filmhistorien! :beerchug: Og sjovt nok så jeg selv The Manchurian Candidate tidligere på ugen, en film jeg bare ikke kan sætte en finger på.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: man aug 03, 2015 11:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jep, det må være på tide med et gensyn med Manchurian - tak for påmindelsen :thumb:

Min egen måned har ikke været værst:
Juli - 14 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn (2011)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Before Sunrise (1995)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Witness For the Prosecution (1957) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Rebel Without a Cause (1955)
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Terminator: Genisys (2015)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lolita (1962)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Secret of Kells (2009)
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Another Earth (2011) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cul-de-sac (1966) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: James and the Giant Peach (1996) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Rififi (1955)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Do the Right Thing (1989)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Big Hero 6 (2014)
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Godzilla (2014)

Jeg har mest fået sat kryds ved en række klassikkere, herunder den mesterlige Witness For the Prosecution, den intense og stramt skårne franske Rififi og Spike Lees nyklassiker Do the Right Thing, der var meget anderledes end jeg havde regnet med men både underholdende og tankevækkende. Big Hero 6 var prima underholdning og med speederen i bund hele vejen. Kubricks Lolita var absolut godkendt, men ikke helt det jeg havde håbet på. Seneste omgang Arnie var hæderlig undervejs, men jeg har allerede totalt glemt, hvad den handlede om - næppe noget godt tegn. Og så sluttede juli med, at jeg døsede mig igennem Godzilla.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 234 indlæg ]  Gå til side Foregående 16 7 8 9 1016 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team