DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:34

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4
Forfatter besked
Indlæg: ons mar 21, 2018 20:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Fritte skrev:
Jeg kunne ikke lade være med at tænke "female Ghosbusters", hver gang de rendte rundt med de backpacks og våben. :D


Ha, ha, ja og de har også den her med:

Billede
Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 22, 2018 15:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

Jeg var overvejende positiv, men den har nogle issues desværre... Så det er ikke noget mesterværk som Ex Machina eller Interstellar... Men jeg var alligevel godt underholdt hele vejen igennem.
Den mindede mig om sådan en sjov blanding af Knowing, LOST og Alien

Der var et par virkeligt fede scener. Bjørneskelettet der skreg med menneskestemme var virkeligt creepy og liget i den tomme swimmingpool, hvor der var vokset prisme/blomsterhav ud af hovedet. Og så var jeg faktisk ret godt tilfreds med slutningen også, selvom den har fået meget kritik.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 22, 2018 18:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
DeathPosture skrev:
og liget i den tomme swimmingpool, hvor der var vokset prisme/blomsterhav ud af hovedet.

Ja, jeg følte mig kortvarigt hensat til en filmudgave af The Last of Us.


Top
   
Indlæg: man apr 02, 2018 23:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Udmærket film.

Jeg forstod den nok ikke helt, men den havde et par super creepy scener, som var virkelig vellavede - her tænker jeg på netop de to scener, som DP nævner ovenfor. Jeg tror, at Annihilation er en god film, men den rørte ikke ret meget i mig. Portman er, som altid, rigtigt god og bærer denne film.

Synes de gode skuespillere, som de har fået med, som f.eks. Tessa Thompson og Tuva Novotny, ikke får mange chancer for for alvor at betyde noget for historien, så det i stedet bliver en omgang ti små cyklister. Og Oscar Isaac er reelt ikke et navn, der er nødvendigt for at bære en rolle, der har så lidt relevans for historien.

Når det er sagt, så var det som sagt en udmærket film. Jeg ender på :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team