DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3
Forfatter besked
Indlæg: tirs maj 14, 2019 15:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Buck Rogers skrev:
Det er sjovt med Doctor Strange. Da den kom, var der enorm ros over hele linjen (Berlingske kaldte den endda superheltefilmenes "Citizen Kane"). Men det virker som om de fleste har det noget mere tja-bum med den i dag?


Berlingske har da vist været lidt benovet over effekterne og Benedikt Cumberbatch.

Problemet med Doctor Strange-filmen er, at dens historie og "magiske" fortælling er ret så rodet og - i min optik - ikke særligt interessant, selvom den sagtens kunne have været det, da både Strange, Mordo, Wong og The Ancient One sådan set alle er interessante figurer, men det går lidt hurtigt med at få skibet The Ancient One afsted bl.a.

Måske hvis Doctor Strange var oppe imod Baron Mordo, som er hans reelle fjende og der ikke var tale om en origin-historie, som bliver fortalt lige hurtigt nok. Mads Mikkelsens fjende Kaecillius var ikke specielt spændende, syntes jeg, og når man kom til enden af filmen var man faktisk ret glad for, at den var færdig - i min optik.

Strange er måske i virkeligheden bedst, hvis han ikke skal bære filmen selv. I Avengers-filmene var han en super figur at have med.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team