Det blev ikke til meget i denne måned, men lidt blev det da:
Citat:
Ingen stinkere blandt denne måneds film, selvom Aquaman godt nok var noget af en torskedum film at se... men Jason Momoa har en fest, Amber Heard er hyggelig at se på og Willem Dafoe er så tåbeligt ringe, at det alt sammen giver en middeloplevelse.
A Simple Favor sætter de to nydelige damer, Anna Kendrick og Blake Lively over for hinanden. Det ender desværre ikke i en romance mellem de to, men i en duel og den duel er ret så underholdende. En sjov film, som veksler mellem at være komedie og blodigt alvor. Dark comedy, hedder det vist. Kendrick og Lively er gode på scenen sammen, så jeg håber, at vi får dem at se i en film igen en dag.
Three Identical Strangers var en vild omgang at se. Det starter godt og udvilker sig værre og værre og værre... en super fin dokumentar, som udvikler sig flere gange i løbet af filmens spilletid.
Pacific Rim: Uprising er slet ikke i nærheden af mesterværket Pacific Rim, men en okay film. Historien er denne gang alt for tåbelig, og det er nemt at se, at Guillermo del Toro ikke har været nok indblandet i denne rodede toer, som dog stadig var underholdende. After all, det er jo robotter vs kæmpemonstre.
Avengers: Endgame var en fuldstændig perfekt afslutning på MCU. De små skønhedsfejl, som filmen lider under, får mig ikke til at give lavere end fuld plade. Jeg glæder mig til at se Endgame igen på mandag, for den film tåler en stor skærm én gang til.
Nu må vi se, om jeg ikke kan finde lidt flere seriøse film til maj måned. Trænger nok lidt til at se noget andet end fantasy, superhelte og monstre.