DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 321 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 21 22 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons nov 06, 2019 12:56 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Henrik24 skrev:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ich Möchte Kein Mann Sein, 1918, Ernst Lubitsch :bluray:

Den kender jeg ikke - fortæl, fortæl. Lubitsch plejer jo at have et pænt bundniveau.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons nov 06, 2019 13:38 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
Buck Rogers skrev:
Henrik24 skrev:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ich Möchte Kein Mann Sein, 1918, Ernst Lubitsch :bluray:

Den kender jeg ikke - fortæl, fortæl. Lubitsch plejer jo at have et pænt bundniveau.

Den kan findes på denne udgivelse:

Billede

Filmen er kun 45 minutter, og handler om en ung person med krudt i røven, som godt kan lide at danse, ryge, drikke og spille kort. Problemet er at hun er pige/kvinde, og derfor får hun ikke lov til det af sin far og guvernante. Hun får den snedige ide at klæde sig ud som mand og går herefter i byen for at more sig, men finder hurtigt ud af at det kan være lidt af en kamp at tilkæmpe sig en plads i baren, på dansegulvet osv. når der er utallige øvrige mænd på samme mission.

Pigen spilles af Ossi Oswalda, som var lidt en favorit for Lubitsch i hans tidlige år, og hun er yderst charmerende og perfekt i rollen. Hvis man er vant til Hollywood's strikse kode for hvilke emner, der kan være i en film fra 1930'erne og frem, så bliver man glædeligt overrasket over at Lubitsch i det vilde Tyskland ikke var bange for at have homoseksualitet, sex og transvetisme med, uden egentligt at behandle det som kontroversielt.

Sammenlignet med Lubitsch's senere sofistikerede Hollywood-lystspil, så er det en lille letbenet sag, men det er let at se at samspillet mellem kvinder og mænd allerede her var det, der optog ham allermest.


Top
   
Indlæg: ons nov 06, 2019 15:25 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Det lyder godt - jeg har flere gange kigget på den boks, men har ikke fået gjort noget ved det :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons nov 06, 2019 19:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Fuzhi skrev:

Oktober 9 stk:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Joker (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Solaris (1972) :bluray:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Landromat (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Anna (2019) :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Pain And Glory (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Ad Astra (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: loudQuietloud: A Film About The Pixies (2006) :youtube:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Tre Donne - L'Automobile (1971) :amazonvideo:


Jeg fik set 9 film i oktober. Den bedste var Solaris af Andrei Tarkovsky, der er den første af hans film jeg har set. Jeg skal helt sikkert have set flere af hans film. Hans stil med lange takes og nogen gange uden dialog er dog en udfordring, det var først i tredje forsøg at det lykkedes mig at se den færdig uden at falde i søvn undervejs :lol: .


Top
   
Indlæg: ons nov 06, 2019 23:02 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Fuzhi skrev:
det var først i tredje forsøg at det lykkedes mig at se den færdig uden at falde i søvn undervejs :lol: .

:laugh: Det er sgu ærlig snak - jeg havde virkelug også svært ved at komme igennem Stalker. Det lykkedes først inde i Imperial.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors nov 07, 2019 2:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Buck Rogers skrev:
Fuzhi skrev:
det var først i tredje forsøg at det lykkedes mig at se den færdig uden at falde i søvn undervejs :lol: .

:laugh: Det er sgu ærlig snak - jeg havde virkelug også svært ved at komme igennem Stalker. Det lykkedes først inde i Imperial.

I er ikke raske oveni hovederne - Tarkovsky er gud! :)

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tors nov 07, 2019 5:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Fuzhi skrev:
Jeg fik set 9 film i oktober. Den bedste var Solaris af Andrei Tarkovsky

Resten af hans film ligger på Mosfilm - Nostalghia er min favorit, men de er alle gode. og når du er færdig kan du gå i gang med Theodoros Angelopoulos! Hvis du er til lange shots, så er han manden!

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tors nov 07, 2019 11:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
t23 skrev:
I er ikke raske oveni hovederne - Tarkovsky er gud! :)

Det er han sikkert nok, men lettilgængelig er det sgutte :D

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors nov 07, 2019 12:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Buck Rogers skrev:
Det er han sikkert nok, men lettilgængelig er det sgutte :D

Der har du nok ret - men fydafandenda han kunne noget med filmmageri!

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: lør nov 09, 2019 12:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
OKTOBER 2019:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Event Horizon (1997)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Waterworld [THE ULYSSES CUT] (1995) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Maelstrom: The Odyssey of Waterworld (2018) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Brave (2012) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Iron Giant (1999) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Croods (2013) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Toy Story 3 (2010) :hbo: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Untouchable (docu) (2019) :drtv:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: How to Make Money Selling Drugs (docu) (2012) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Tell Me Who I Am (docu) (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Peaky Blinders: Sæson 5 (2019) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Halt and Catch Fire : Sæson 1 (2014) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Halt and Catch Fire : Sæson 2 (2015) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: DNA: Sæson 1 (2019) :tv2play:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Undskyld Norge: Sæson 1 (2019) :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Unbelievable : Sæson 1 (2019) :netflix:




Oktober var endnu en virkelig produktiv måned for mig, hvor jeg fik nakket et par stykker fra min list-of-shame og set en masse serier og dokumentarer.

Billede
Højdepunktet på filmfronten var, uden tvivl, Event Horizon som jeg af uransagelige årsager aldrig har set før. Kæmpe scifi-terror-space-gore klassiker allerede. Hold da kæft, hvor var den brutal og pisse-god! 8)

Billede
Og så fik jeg pillet folien af Arrows udgivelse af Waterworld, og kastede mig straks over det sagnomspundne fan-edit kaldet The Ulysses Cut der er over 40 længere end biografversionen. Og det er jeg glad for, at jeg gjorde, for der er kommet en væsenligt mere interessant film ud af det. Det er minimum 15 år siden jeg har set biografversionen som jeg kun svagt husker værende rimeligt kedelig. Men der er intet kedelig ved denne version, som holder et relativt højt spændingsniveau hele vejen igennem, og har tilpas med udvikling og fremdrift. Ja, der er gigantiske plothuller, men hvis man går ind med et positivt sind, og aftaler med sig selv, at man ser filmen på filmens præmisser, synes jeg faktisk at den var mere end hæderlig. Den får lige en stor anbefaling herfra! Og den nyproducerede dokument Maelstrom: The Odyssey of Waterworld der også er med på Arrows udgivelse, er bestemt også hæderlig, og det klæder filmen at få belyst baghistorien og dramaet, med nutiden øjne. Dog er det lidt ærgerligt, at ingen af skuespillerne medvirker (i andet end arkivmateriale).

Jeg var også relativt godt underholdt af El Camino: A Breaking Bad Movie, som heldigvis kommer færdigpakket med et kort resumé af Breaking Bad-serien som det er mange år siden jeg så færdig. Filmen fortsætter i samme stil og er en værdig afslutning på Jesses historie.

Billede
På seriefronten var den længe ventede Peaky Blinders: Sæson 5 et kærkomment gensyn med den sædvanlige høje kvalitet. Efter flere års pres, fik jeg også, endelig startet på Halt And Catch Fire der handler om IT-consumer-branchens spæde start, og de første 2 sæsoner er virkeligt vellykkede, og jeg har hørt at det bare bliver bedre i de næste to sæsoner.

Danske DNA var også ganske hæderlig og bestemt seværdig. Det samme kan man desværre ikke sige om Casper Christensens Undskyld Norge der var noget værre langtrukket lort, med kun momentvise sjove episoder.

Afslutningsvis skal jeg lige give et par kæmpe skud ud til to nye Netflix-produktioner der begge blæste mig bagover. :shock: :shock: :shock:

Billede
Først skal nævnes dokumentaren Tell Me Who I Am omhandlende to tvillinger, hvor den ene får hukommelsessvigt. Mere vil jeg ikke spoile her, men bare anbefale alle at se den. Sidste halvdel er fuldstændig vanvittig!

Billede
Og så er der serien Unbelievable som er baseret på en sand historie om en serievoldtægtsmand, der var ualmindeligt svær at fange for politiet. Udover at være vanvittig gribende, spændende og hjerteskærende, så er den også helt vildt godt castet. Jeg er helt vild med den måde Merritt Wever portrætterer politiefterforskeren Karen Duvall. Hun burde være selvskrevet til en Emmy. Og grebet med, at tage ofrets synspunkt og meget virklighedsnært portrættere efterforskerne (både mænd og kvinder) som generelt gode mennesker, der langt henad vejen er på ofrenes side, er totalt nyskabende. Og så er der hele thriller-elementet som også er meget vellykket og tæt på Mindhunter-niveau. Kæmpe anbefaling herfra!

Stærk måned! :lightsabre:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: søn nov 10, 2019 15:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
DeathPosture skrev:
OKTOBER 2019:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Event Horizon (1997)

Billede
Højdepunktet på filmfronten var, uden tvivl, Event Horizon som jeg af uransagelige årsager aldrig har set før. Kæmpe scifi-terror-space-gore klassiker allerede. Hold da kæft, hvor var den brutal og pisse-god! 8)

Se det er jeg jo rigtig glad for at se, da filmen har en høj stjerne hos mig - faktisk så høj, at jeg satte den på en 19.-plads på min daværende all-time Top 20 Gyserfilms-liste for ti år siden (hold op hvor tiden flyver...) :thumb:
Pjalte skrev:
#19 Event Horizon

Billede

År: 1997
Land: USA/UK

Instruktør: Paul W.S. Anderson
Manuskript: Philip Eisner

Medvirkende: Laurence Fishbourne, Sam Neill, Jason Isaacs, Kathleen Quinlan, Sean Pertwee, Richard T. Jones..


I år 2040 bliver det højteknologiske rumskib Event Horizon sendt ud på en banebrydende mission. Skibet indeholder en mekanisme, der kan skabe sorte huller, og derved har muligheden for at rejse til destinationer, man aldrig havde troet muligt.

Året er nu 2047, og ingen har hørt fra Event Horizon, siden det forsvandt fra vores solsystem – indtil nu! Besætningen på redningsfartøjet Lewis and Clark bliver sammen med skaberen af det tilbagevendte skib, sat til at undersøge hvad i alverden der er sket.

Da de kommer ombord, er ingenting som det skal være. Besætningen er væk, og flere dele af skibet ligner et slagtehus. Underlige lyde, hallucinationer og det der er værre begynder at ramme mandskabet, og da en pludselig eksplosion skader deres eget rumskib, står én ting klart – desto længere tid de opholder sig ombord på helvedesskibet, desto mere grufuld bliver det! Ikke nok med at de skal tænke på, hvad skibet indeholder at sære ting, så skal de reparere deres eget rumskib, inden ilten forsvinder.

Historien er hverken banebrydende eller særlig ny. Den er set før, hvilket mange af elementerne også er. Styrken ligger dog i, at der er taget en masse stærke elementer fra andre film og mikset dem i en spændende og effektiv cocktail. Filmen holder et dejligt højt tempo hele vejen igennem, og lader ikke seeren få nogen form for pusterum undervejs. Den kvikke sci-fi fanboy vil hurtig kunne nikke genkendende af flere hints til genrens tunge drenge.

Filmen har haft et klækkeligt budget, og det kan ses på omgivelserne. Begge rumskib, især Event Horizon, er utrolig flot lavet. Et flot og klassisk spaceship med alt fra de helt smalle klaustrofobiske gange fyldt med datachips, til det store maskinrum, der minder om et gotisk torturkammer..

De visuelle effekter holder meget godt, og især panoreringerne af rumskibene udefra er stadig meget flotte. Billederne er præget af en mørk belysning for at understrege den dystre og nærmest dystopiske stemningen, der præger skibet. Lyden er rigtig god, og de hule klang samt pludselige chokeffekter bliver godt leveret. Alt efter hvilken DVD udgivelse man anskaffer sig, kan den fås med både Dolby Digital 5.1 og DTS.

Skrækmomenterne er mange og forskellige heri. Vi har de klassiske chokklip, hvor seeren bliver ramt af det pludselige og uventede. Der er den dunkle stemning, der går ind og præger personerne, og man kan komme i tvivl om, de er ved deres rette syv sind eller ej. Grafisk vold kommer vi heller ikke uden om, og de mere makabre gyserfans bliver heller ikke snydt for hverken pinsler eller blodblad. Så uanset hvad man bliver skræmt af, er her en god mulighed for at få et gys.

Event Horizon og jeg har en lang historie sammen. Faktisk har den æren af at være blandt de film, jeg husker blandt de uhyggeligste gyserfilm som barn. Jeg vil skyde på at det var en ti år siden, omkring dens VHS-release, at min far og jeg lejede den ved den lokale købmand. Vi har begge to altid holdt af science fiction, så denne så da rigtig spændende ud. Den blev sat i afspilleren og det virkede rigtig lovende. Dog syntes jeg godt nok den var lidt uhyggelig – og det blev værre, og værre og værre! Da filmen ”endelig” var færdig sagde jeg til min far, at jeg ikke havde lyst til at gå i seng, da jeg stadig var skræmt. Han svarede, at det kunne han godt forstå, og hvis han havde vist, den var så uhyggelig, ville jeg ikke have fået lov til at se den. Jeg fik lov at blive oppe en ekstra time, for at falde til tro og få tankerne ledt over på noget andet. Puha!

Lige siden har filmen haft en høj stjerne ved mig, grundet det uafrystelige første indtryk. I mine senere teenageår, faldt jeg over filmen igen, og selvom effekten ikke var helt den samme, gjorde den igen et indtryk som en yderst skræmmende sci-fi film. Senest har jeg genset filmen op til at denne liste skulle sammensættes. Jeg var meget spændt, da jeg før har oplevet af film, som gjorde et stort indtryk på en som yngre, skuffer fælt i dag. Det var heldigvis ikke tilfældet her. Jeg fik stadig chok-overraskelser, blev revet med af stemningen og gysede med besætning. At jeg nu i højere grad er opmærksom på de plothuller, filmen desværre bræger præg af, samt flere platte episoder, især i filmens anden halvdel, skal ikke ødelægge helhedsoplevelsen for mig.

Hvis man ikke er gyserelsker, så er her i hvert fald en masse, hvis man er til science fiction. Hvis man ikke er til sci-fi, er her en del at hente som gyserfan. Hvis man så hverken er til gysere eller sci-fi, er jeg bange for, at man kan gå galt i byen. På den anden side vil påstå, at man sagtens kan blive fanget og skræmt af filmen, uafhængigt om man kan lide genren(e) eller ej.

Paul W.S. Anderson har med filmen villet lave en omgang ”haunted house in outer space”, hvilket jeg mener han er sluppet rigtig godt fra. Inspirationen fra film i begge genrer er tydelige, men hvem siger at film, der til tider plagierer fra de bedste, ikke kan være gode? Så længe filmen kører sin egen stil, og ikke forsøger på at være alt på en tid, så fungerer det fint, hvilket tilfældet er her. At den kun har taget og ikke bidraget vil være synd at sige, for jeg kan hurtigt nævne et er par nyere film, såsom Sunshine, der har hentet lidt inspiration herfra.

At der heldigvis er andre end mig, der kan lide filmen kan ses på DVD markedet. Filmen blev langt fra noget hit i biograferne, men uden at kunne blive bakket op af konkrete tal, vil jeg med et kvalificeret bud mene, at filmen er blevet ret kult på dvd. Den påstand vil jeg underbygge med de mange fine DVD udgivelser, der efterhånden er kommet af filmen. Vi har en standard 1-disc, en speciel collectors edition i 2-disc format indeholdende DTS-lyd, også har vi den definitte udgivelse af filmen for alle fanboys – nemlig den meget flotte 2-disc udgave pakket ind i en flot æske formet efter Event Horizon.

Der var næsten ingen tvivl om, at filmen var blandt de sikre personlige favoritter til at figurere på listen. Det krævede dog den ikke faldt igennem, da jeg så den igen op til, og det gjorde den heldigvis langt fra. Selvfølgelig har filmen sine fejl og mangler, men til gengæld synes jeg den i den grad kompenserer for det, med en fed stemning, gode gys og underholdende action. Efter min mening er denne et must for alle elskere af science fiction-horror.

-Vurdering-

Plot & historie: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

Gyser faktor: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

Splat-o-meter: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

Gensynsglæde: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

Holbarhed: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

Teknisk side: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

Indflydelse på genren: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty:

Personligt indtryk: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:


Samlet vurdering: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:


Hvis du kunne lide filmen bør du i hvert fald se: Sunshine, Alien, Aliens.

Du kan også tjekke disse ud: Cube, Doom, Resident Evil.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man nov 11, 2019 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Stærkt Pjalte, jeg kan godt huske jeg har læst den anmeldelse, sammen med mange andre anbefalinger af Event Horizon, så det var en kæmpe forløsning endelig at få den set, især når den fuldstændig levede op til forventningerne. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 11, 2019 16:30 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jep - fed film :D Blind høne aka PWSA kan også finde korn. Det ærgrer specielt, at filmen er så kort, og at Andersons længere cut er gået tabt :(

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: søn dec 01, 2019 22:23 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
November (20 film)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Terminator 2: Judgment Day :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Terminator 3: Rise of the Machines :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Terminator Salvation :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Terminator Genisys :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Terminator: Dark Fate :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Share :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Flower of My Secret :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Apocalypse Now Redux :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Harry Potter and the Chamber of Secrets :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Eight Grade :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Crazy Rich Asians :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Tag :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: St. Vincent :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dolemite Is My Name :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dick :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Commuter :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: And Then We Dance :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Irishman :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Leave No Trace :viaplay:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man dec 02, 2019 13:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Wow, imponerende 5/6 til Dolemite... Jeg havde ellers på forhånd afskrevet den som ligegyldig. Men det kan da være jeg burde genoverveje?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 321 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 21 22 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team