DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jun 02, 2022 14:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg kunne også godt lide de to nye omgange Jackass, selvom ham den nye tykke dreng godt nok var slem at se på nogle gange :?

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør jul 02, 2022 21:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
DeathPosture skrev:
Pjalte skrev:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hobbit: An Unexpected Journey :netflix:


:clap:

Har du set Extended Edition, Pjalte? Hvis ikke, så hermed en stor anbefaling (gælder også de andre to i Hobbitten-trilogien). :thumb:

Jeps, jeg har den liggende på Blu-ray og har set den tilbage i tid. Denne gang så jeg den med din 8-årige datter; så er streaming-tiden ganske fin :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: lør jul 02, 2022 22:03 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Juni (2 serier, 2 sæsoner, 1 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Obi-Wan Kenobi :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Jurassic World: Camp Cretaceous: Sæson 4 :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hobbit: The Desolation of Smaug :netflix:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: ons jul 06, 2022 14:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
JUNI:

:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Toscana (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Titane (2021) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Men (2022) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Who Killed the KLF? (docu) (2021)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Obi-Wan Kenobi : Sæson 1 (2022) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Stranger Things : Sæson 4 (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Keep Sweet: Pray and Obey : Sæson 1 (docu) (2022) :netflix:


Juni blev endnu fremragende måned på næsten alle fronter.

Billede Billede
Højdepunkterne var 2x fucked up film, på hver deres fantastiske måde.

Den ene var Cannes-favoritten, den intense body-horror Titane der var endnu vildere end forventet. Holy shit en oplevelse! Det samme gælder Alex Garlands Men som tog titlen for årets mest wtf-biografoplevelse. Fuldstændig vanvittig film. Bims, men på den gode måde. Minder om en blanding imellem en von Trier, en Eggers og en Aranofsky-film. Yderst stemningsfuld. Mystisk. Uhyggelig. Grotesk. Imponerende skuespil og smukke billeder. Men… hvad?

Stor anbefaling til begge film!

I den anden ende af skalaen var Toscana med Anden frygtelig forudsigelig :roll:

På seriefronten var 4. sæson af Stranger Things fuldstændig fantastisk... Ufatteligt, at 4. sæson var seriens bedste so far. Den 5. og sidste sæson skal eddermame tage sig sammen, hvis den vil slå denne. Og så var der gode takter i Obi-Wan Kenobi som jeg elskede langt henad vejen, lige indtil den tabte pusten lidt og tog nogle nemme valg.

Alt i alt, end godkendt måned :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 07, 2022 14:40 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
^Spændende! Jeg har hørt en del blandet om ST s4, og i hvert fald mange meget kritiske røster over Obi-Wan, som fx at der vist ikke er ret meget historie i den. Jeg kommer nok aldrig til at se nogen af delene, så tak for tilbagemeldingen.

Min egen juni er meget, meget hurtigt overstået.
Juni - 3 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: I Am Legend (2007) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Elvis (2022) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Everything Everywhere All At Once (2022) :biograf:

EEAAO er vildt kreativ, opfindsom og overraskende. Den har også nok idéer til 2-3 film, og det ender med at blive en smule udmattende. Det ville nok ikke have skadet at sortere lidt i de sjove indslag. Men det er fantastisk at se Michelle Yeoh og Jamie Lee Curtis som slaskepattet bureaukrat, og også et godt comeback fra Jonathan Ke Quan.

Elvis skrev jeg følgende om på FB:
"De første 90-100 minutter er Baz Luhrmann, når han er bedst. Klipningen er fremragende, kameraarbejdet er skidegodt, og Elvis' musik er kreativt fortolket og vævet ind i andre numre og genrer for at demonstrere, hvor meget et nybrud han var - og hvor han tog inspiration fra.
Men efterhånden som vi nærmer os slutningen, bliver filmen stadig mere konventionel, og filmen begynder lidt småkluntet at tvinge sine pointer ned i halsen på os (læg mærke til en scene med Tom Hanks og en kasseapparat-lydeffekt). Det er muligvis helt bevidst gjort for at spejle Elvis' rejse fra banebrydende kunstner til én, der lever af fortidens storhed, men det gør det ikke nødvendigvis mere interessant at se på.
Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal mene om Tom Hanks med sjov accent som manager, men Austin Butler er fantastisk i hovedrollen og stort set billetprisen værd."

Endelig blev det til et gensyn med I Am Legend på vores ferietur til Belgien, hvor vi også legede In Bruges-location scouting i .... Brugge :) Jeg har stadig svært ved at sluge Will Smith som en mand, der har været uden kontakt til andre mennesker i flere år, men den er da jævnt underholdende.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man aug 01, 2022 10:37 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Endnu en måned vel overstået:
Juli - 8 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Guns of Navarone (1961) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: In the Name of the Father (1993) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Dark Knight (2008) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Hidden Universe (2013) :biograf: (IMAX)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: In Bruges (2008) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Leon (1994) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Shrek (2001) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Murder on the Orient Express (2017) :disneyplus:

Måneden har stået i feriens tegn. Efter en tur til Brugge (Bruges) måtte vi jo lige gense Martin McDonaghs krimiperle og sige "hey, der var vi også!" :) Det blev til første besøg i Planetariet i, øh, 20 år, og som halvstor astronomifan, der flittigt følger med i sindssyge nyheder fra rummet, kan jeg roligt sige, at det på ingen måde er 175 kroner værd. Hidden Universe er flot, men i forhold til, at den kun varer 40 minutter, er der alt for meget sniksnak.

Jeg havde ikke set In the Name of the Father siden bio i 1993, og den er stadig et fremragende portræt af en dyster del af irsk og engelsk historie. Daniel Day Lewis og Pete Postlethwaite er et stærkt par i de to bærende hovedroller. The Guns of Navarone har jeg kun svage minder om fra tysk tv, da jeg var knejt. Den er fint underholdende på mange måder, og de fleste spiller godt - normalt er jeg vild med Gregory Peck, men han har altså svært ved at overbevise som slagkraftig officer. Og så behøvede den ikke at vare over 2½ time.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons aug 10, 2022 16:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:


Billede

Sommerferien var den oplagte mulighed for at kaste sig over endnu et stort filmprojekt med mine drenge, denne gang var de blevet store nok til 8x Harry Potter, og ligesom det var tilfældet med både LOTR og The Hobbit, var de helt oppe at køre, og fuldstændig investeret i historien. Det gjorde det til endnu en stor succes, og jeg nyder virkeligt at gense de store franchises sammen med sådan et par knægte på hhv. 6 og 10 år, hvilket muligvis også farver min entusiasme en smule. Jeg har tidligere set de første 5-6 film omkring release, men har aldrig været decideret fan, men det var sgu en fornøjelse at se dem alle back-to-back, hvor man rigtigt kan følge udviklingen fra naivistiske børnefilme til rendyrket horror. Det var satme stærkt klaret af ham på 6 (snart 7) og vi fik nogle gode snakke undervejs.

Anyway, fed oplevelse men nu behøver jeg ikke mere HP det næste stykke tid. :loco:

Af andre højdepunkter kan nævnes den virkeligt fede The Curse of Von Dutch-dokumentar som varmt kan anbefales. Fuldstændig vanvittig over-the-top historie bag det brand (jeg vidste ikke, at det var dansk-ejet i længere tid).

Nå ja, og så var The Sea Beast på Netflix også meget federe end forventet.

Månedens bundskraber var sjette og sidste sæson af Peaky Blinders som løb ud i sandet. Øv.

Men det ødelægger nu ikke det samlede billede af en godkendt måned. :beerchug:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2022 0:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Hvad fejler Harry Potter & The Prisoner of Azkaban? For mig at se er den film (og bogen også, for den sags skyld) en af de stærkeste historier i hele Harry Potter-serien, og netop dér, hvor toneskiftet indtræder.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2022 8:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Mike Haggar skrev:
Hvad fejler Harry Potter & The Prisoner of Azkaban? For mig at se er den film (og bogen også, for den sags skyld) en af de stærkeste historier i hele Harry Potter-serien, og netop dér, hvor toneskiftet indtræder.


Tjah, altså nu har jeg jo givet den 4/6 hvilket stadig er højt. Det er ikke en dårlig film, overhovedet, men jeg synes heller ikke en af de bedste i franchisen. Det er et eller andet ved Alfonso Cuaróns bratte overgang, eller ja toneskift som nok er et bedre ord, som virker afkoblende på mig. Jeg er med på at toneskiftet er nødvendigt, men jeg synes Cuaróns eksperimenterede stil er for voldsom i sammenhængen, og jeg synes især historiefortællingen er gnidret flere steder. Måske det hænger sammen med, at jeg ikke har læst bøgerne?

Anyway, stadig en fed film og altid en fornøjelse at se dem back-to-back med et par entusiastiske unger. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2022 9:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Nogle gange skal film ses i det rette selskab for at få det fulde udbytte :thumb: Det sagt, så mener jeg, at Potter-serien er meget ujævn. Som Mike synes jeg, at Cuarons entry er et højdepunkt, især efter de noget fodslæbende Chris Columbus-film. Hen mod slutningen lider serien under, at bøgerne bare ikke er vanvittigt gode (og nej, der er simpelhen for meget VFX-show og for lidt historie til hele to Deathly Hallows-film). Men skuespillet er fint hele vejen igennem, og det er jo lidt et who's-who for britiske skuespillere.

Alt det sagt, så kan jeg ikke - selv ned ad bakke i solskin og med en giga-øl i hånden - se, at Goblet of Fire skulle være et 6-stjernet mesterværk :) Glimrende film, men Lord of the Rings it ain't.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2022 13:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Selskabet er nemlig vigtigt, og især i dette tilfælde, hvor både drengene og jeg havde en kæmpe fest, som altså peakede med The Goblet of Fire, som bare gik op i en højere enhed med britisk julehygge, de über-karikerede Quidditch verdensmesterskaber & Triwizard turneringen, akavet teenage-angst kærlighedskvaler og alle de sædvanlige Voldemort-forviklinger. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man aug 22, 2022 11:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
DeathPosture skrev:
Mike Haggar skrev:
Hvad fejler Harry Potter & The Prisoner of Azkaban? For mig at se er den film (og bogen også, for den sags skyld) en af de stærkeste historier i hele Harry Potter-serien, og netop dér, hvor toneskiftet indtræder.


Tjah, altså nu har jeg jo givet den 4/6 hvilket stadig er højt.


Selvfølgelig, det er svært at være uenig i. Du har blot givet den lavere karakterer end de andre film, hvilket jeg studsede over.

Citat:
Det er ikke en dårlig film, overhovedet, men jeg synes heller ikke en af de bedste i franchisen. Det er et eller andet ved Alfonso Cuaróns bratte overgang, eller ja toneskift som nok er et bedre ord, som virker afkoblende på mig. Jeg er med på at toneskiftet er nødvendigt, men jeg synes Cuaróns eksperimenterede stil er for voldsom i sammenhængen, og jeg synes især historiefortællingen er gnidret flere steder. Måske det hænger sammen med, at jeg ikke har læst bøgerne?


Det er et nødvendigt toneskifte, og ja, det kan sagtens hænge sammen med, at du ikke har læst bøgerne. Sagen er, at da The Prisoner of Azkaban skal skrives, der indser Rowling, at hendes historier ikke kan fortsætte som børnebøger. Samtidig var det hendes tanke, at læserne skulle vokse op i takt med, at bøgerne blev skrevet, så de to første bøger - og film - er derfor børnevenlige og lidt hyggelige. Derfor gav det også mening, at Chris Columbus instruerede. Nu er børnene så lidt ældre, tingene, der er på spil er større og som en logisk konsekvens af det hentede Warner Brother Alfonso Cuarón til at instruere The Prisoner of Azkaban. Du kan bare se den indledende Dementor-scene: Den kunne Columbus aldrig have lavet så effektivt.

Så når du spørger, om det er fordi, du ikke har læst bøgerne, at du ikke kan lide skiftet, så er det et godt spørgsmål, som jeg ikke kan besvare. Jeg må bare konstatere, at The Prisoner of Azkaban, for mig, er den bedste historie og film i hele fortællingen. Og jeg elsker Cuaróns instruktion. Harry, Ron og Hermione bliver også langt mere levende og mindre fantasyfigur-agtige ved at have rigtigt tøj på og være rigtige mennesker i denne fortælling. Også dette var Cuaróns fortjeneste.

Citat:
Anyway, stadig en fed film og altid en fornøjelse at se dem back-to-back med et par entusiastiske unger. :thumb:


Det kunne jeg forestille mig. Super, at I så dem alle! :thumb:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre sep 02, 2022 13:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
AUGUST:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Lightyear (2022) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Prey (2022) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Jaws (1975) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Nightmare Alley (2021) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Under the Banner of Heaven : Sæson 1 (2022) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Orkesteret : Sæson 1 (2022) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Most Hated Man on the Internet : Sæson 1 (docu) (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Trainwreck: Woodstock '99 : Sæson 1 (docu) (2022) :netflix:



August blev en lettere ujævn måned, med gensynet med den episke klassikere Jaws fra 1975 som et kvalitetsmæssigt højdepunkt. Men den nyeste installation i Predator-franchisen, Prey, var eddersprøjtme også en fornøjelse.

Jeg havde også set frem til Guillermo del Toros skarptskårne noir Nightmare Alley, som var seværdig, men ikke når hans bedste film til sokkeholderne. Det samme kan siges om de første to film i Fantastic Beasts-franchisen, som var det naturlige næste valg, efter jeg havde set 8x Harry Potter med ungerne. Men de når altså ikke op på siden af HP-seriens magi, desværre.

Billede
På seriefronten vil jeg gerne slå et slag for den fremragende miniserie Under the Banner of Heaven. Virkelig en fed historie på 7x afsnit af knap en times varighed hver. Totalt slowpaced spooky religiøst thriller drama baseret på en sand dobbelt-mordsag i ultrareligøs mormon-samfund i 1984. Minder meget om første sæson af True Detective med et skud Mare of Easttown, Sharp Objects og Mindhunter. De første 3 afsnit var lidt talky talky, men så kommer der skred i begivenhederne. Stor anbefaling herfra!

Nå ja, og så var den danske krænker-komedieserie Orkesteret virkeligt funny og Woodstock '99-dokumentarern skræmmende!

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man sep 05, 2022 10:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
^Jaws er en af de film, jeg aldrig bliver træt af. Alt spiller bare i den film. Især imponerende, hvor god Robert Shaw er - han havde efter sigende svært ved at holde sig fra flaskerne under optagelserne.
Kan du ikke sige lidt mere om Prey? Jeg hørte Troldspejlets anmeldelse, og de var relativt positive - men det er svært at komme uden om, at det er en vildt ujævnt franchise.
Nightmare Alley har alle de flotte sets, lækre kamerature og dygtige skuespillere, der kan købes for penge (jeg bliver dog aldrig specielt begejstret for småkedelige Bradley Cooper) - men historien virker ufokuseret, og filmen er klart for lang.

August - 6 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Lighthouse (2019) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Moonrise Kingdom (2012) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Beskytteren / Better Days / Shaonian de ni (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dark sæson 2 (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Verdens Værste Menneske (2021) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Key Largo (1948) :bluray:

Verdens Værste Menneske var meget vellykket, selv om det tog mig noget tid at vænne mig til, at Renate Reinsve ikke er Dakota Johnson ("hvornår begynder hun at tale engelsk??" :D )
Vi fik langt om længe set 2. sæson af Dark, og den holder et imponerende højt niveau, selv om den er ved at bevæge sig væk fra seriens udgangspunkt. Jeg satser på, at vi når 3. sæson inden 1899 (der også ser vildt fed ud).
Det kinesiske drama Beskytteren var månedens film i Cinemateket, og hvis man i forvejen har det stramt med det kinesiske samfund, giver denne her ikke ligefrem et bedre indtryk.
Det er en del år siden, at jeg har set Key Largo, og det er en udmærket noir, men så langt fra Bogarts bedste.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man sep 05, 2022 13:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
DeathPosture skrev:
Billede
På seriefronten vil jeg gerne slå et slag for den fremragende miniserie Under the Banner of Heaven. Virkelig en fed historie på 7x afsnit af knap en times varighed hver. Totalt slowpaced spooky religiøst thriller drama baseret på en sand dobbelt-mordsag i ultrareligøs mormon-samfund i 1984. Minder meget om første sæson af True Detective med et skud Mare of Easttown, Sharp Objects og Mindhunter. De første 3 afsnit var lidt talky talky, men så kommer der skred i begivenhederne. Stor anbefaling herfra!


Jeg så den på Hulu og kan kun sige at jeg er helt enig. Den kom også på et tidspunkt hvor jeg var virkelig klar til noget mere Andrew Garfield, så det passede rigtig godt.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team