DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 17:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: lør maj 18, 2019 16:13 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Altså, du er med på, at det er en amerikansk serie om mainstream science fiction, ik'? Hvis du forventer no-budget bulgarsk eksistentialisme på Jupiters fjerde måne (men dog optaget i en træskoarbejders værksted), er du dømt til afgrundsdyb skuffelse.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: lør maj 18, 2019 17:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Buck Rogers skrev:
dømt til afgrundsdyb skuffelse.

Det så jeg da Lem endeligt blev nævnt - med Soderbergh's udgave af Solaris med Clooney.

Ved du hvad, jeg dobler den pils op hvis du næste gang sætter en advarsel i toppen :beerchug:

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: søn maj 19, 2019 3:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Cameron vil hellere høre sig selv tale end de fleste han er til bords med. Terminator får 20 minutter hvor 2001 får 2-3 stykker og Godzilla cirka eet - i form af Roland Emmerich og Dean Devlin, som udiskuterbart har lavet den dårligste Godzilla film nogensinde (mener faktisk Emmerich tidligere har udtalt sig om han selv overhovedet ikke var tilfreds med den). Jeg tror ikke Cameron kan lære de fleste af jer noget om emnet. Det eneste plus er, som Buck siger, at det er en god tjekliste, hvis nu man skulle være gået glip af noget essentielt. Bør afspilles på maksimal hastighed med blyant og papir parat - men husk at kigge efter originalerne, og ikke de remakes der bliver vist i serien (Godzilla, Solaris, The Time Machine osv osv).

PS: Ja ja jeg ved at Tarkovsky's Solaris heller ikke er den første - den allerførste er fire år tidligere og ikke noget kønt syn, men mere lige efter bogen.

PPS: Jeg tror ikke der nogensinde er lavet en scifi film i Bulgarien - ud over Sovjet og Polen tror jeg faktisk kun jeg har set en enkelt Tjekkoslovakisk, og det var det for østblok-futurisme.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team