DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:34

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man jul 10, 2017 15:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
Mike Haggar skrev:
DeathPosture skrev:
Nej, den kender jeg ikke. Har du et link?


Det kan du tro. Mord i rum sø

Vi snakker ikke journalistik i verdensklasse her, men det er ret interessant uanset.


Så kom jeg igennem endnu en Mike Haggar-kurateret true crime-podcast, nemlig Mord i Rum Sø.

Den var bestemt lytteværdig, men når ikke helt op på niveau med f.eks. Third Ear når de er bedst.

[Vis Spoiler]
Og så er det måske at strække den for vidt, at kalde det for "crime", når alt jo tyder på, at der ikke var nogen forbrydelse involveret (selvmord). Og så ærger det mig lidt, at der ikke følges op på nogle af de utroligt mange bolde der er i luften i løbet af de sidste 3-4 afsnit. Der startes en hel del op, men det afsluttes ikke.



Billede

radio24syv.dk/programmer/mord-i-rum-soe

Fin podcast indenfor true crime-genren, som dog bærer præg af, at være lidt sjusket fortalt i forhold til nogle af klassikerne indenfor genren. Er dog bestemt et lyt værd.

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man jul 10, 2017 15:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg er selv lidt mere positiv end DP her, og giver

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: for en sjov og underlig historie, som på den ene side er super god at få undersøgt og fortalt, men som efter min mening er klodset lavet med flere forskellige fortællere, hvilket forstyrrer narrativet og fremdriften i historie om en, i særdeleshed, interessant og unik skikkelse. Samtidig får vi et indblik i en meget lille by på Sjælland, hvor de aldrig helt har forstået, hvad der mon skete med Egon Ploug tilbage i 70'ernes Danmark.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team