DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:32

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs jul 18, 2017 10:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Citat:
When Elizabeth Andes was found murdered in her Ohio apartment in 1978, police and prosecutors decided within hours it was an open-and-shut case. Two juries disagreed. The Cincinnati Enquirer investigates:
Was the right guy charged, or did a killer walk free?


The Accused er podcasten om mordet på den unge Elizabeth Andes i Cincinnati, Ohio i USA. Et brutalt mord, der fandt sted i 1978, og som politiet hurtigt valgte at mistænke hendes kæreste for. Jurien var dog uenig, og derfor er mordet aldrig blevet opklaret, fordi politiet lige siden stædigt har fastholdt, at de HAVDE fundet morderen, så der var ingen grund til at undersøge yderligere...

Billede

To journalister fra The Cincinnati Enquirer, Amber Hunt og Amanda Rossmann, undersøger den gamle mordgåde og graver i en gammel, gammel sag, som de fleste helst vil lade ligge. Selvom det er en gammel sag, har mange i området stadig en klar holdning til sagen, hvilket sender dem på lidt af en rundtur inden for de mange forskellige teorier, der er omkring sagen.

The Accused er en benhård podcast. Hunt og Rossmann er enormt ihærdige og grundige, og deres arbejde irriterer tydeligvis mange mennesker, for hvorfor skal man dog undersøge sådan en gammel sag? Hunt og Rossmanns undersøgelse af, hvad der sker, når en anklaget bliver frifundet og politiet aldrig får opklaret en sag, fordi de, muligvis, altid har været lidt for sikre på, hvem der gjorde det.

En stor anbefaling herfra.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

Læs mere her.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs jul 18, 2017 11:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Jeg har også hørt The Accused, som er en af de mest gennemresearchede true crime-podcasts jeg har hørt. Jeg gik lidt død halvvejs, da den kørte ud af nogle semi-uinteressante tangenter, men den kom stærkt igen i de sidste afsnit, og jeg er glad for, at jeg hang på, og hørte det hele.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Senest rettet af DeathPosture tirs jul 18, 2017 13:18, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jul 18, 2017 11:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Helt klart - dens eneste ulempe er, at den undersøger de ret uinteressante tangenter, men podcasten samler sig selv smukt op igen til allersidst. Alt bliver endevendt.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team