DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør sep 21, 2024 2:53

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: søn feb 17, 2002 22:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
Min bønfaldelse er heermed sent til DR


Top
   
Indlæg: søn feb 17, 2002 22:45 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Nu begynder det snart at ligne noget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men vi kan aldrig få nok mails, so let's keep'em coming [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] !

... men i øvrigt jeg ved ikke med jer, men jeg regner med at sende min mail til DR igen et par gange (evt. fra en af mine andre email-kontoer), for de kan sgu nok ikke huske om man har sendt en eller to gange før [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man feb 18, 2002 1:41 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Dette er Filmfreak

Jeg har nu tilsluttet mig gruppen af folk som har bønfaldt DR om at sende showet.

Filmfreak


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 15:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
Så har jeg lige fået programmet for marts måned på Canal+. HELLER INGEN OSCARSHOW HER!!!!!!!

Hvem sender det?? Er der slet ingen??

[img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 17:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Silent Bob:
<strong>Hvem sender det?? Er der slet ingen??
</strong><hr></blockquote>

Svensk TV (SVT) viser heldigvis hele Oscar uddelingen live på enten Sverige 1 eller 2. Så kan man da altid se den der, når nu der tilsyneladende ikke er nogle af de danske kanaler, som har nosser nok.


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 20:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
<strong> Svensk TV (SVT) viser heldigvis hele Oscar uddelingen live på enten Sverige 1 eller 2. Så kan man da altid se den der, når nu der tilsyneladende ikke er nogle af de danske kanaler, som har nosser nok. </strong><hr></blockquote>

Det var da dejligt at høre. Hvorfor jeg ikke har tænkt på det, ved jeg ikke for jeg har da set noget derfra de sidste par år. Og det bringer mig frem til at vi nok må forvente at vi ikke får det sidste med (Instruktør/film), for de har været endnu værre end TV2 til at cutte udsendelsen når de skal have nyheder, og så ser man bare lige et klip fra hvem der vandt senere [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Men man må jo tage hvad man kan få!

Det værste ved alt det her er: Ingen Palle Strøm! Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen - Den mand er genial!

[ 27-02-2002: Indlæg rettet af: Silent Bob ]</p>


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 22:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Så har jeg også sendt en mail til DR.
Men hvor er det dog æregeligt, at det så ikke kan blive palle Strøm der kan kommentere.

DR Skræscenariet bliver:
Henrik Dahl kommenterer uddelingen, og den udsendte reporter bliver ham den skægge vejrmand Søren Brodersen OHHH NOO [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img] [img]images/smiles/converted/cry.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 22:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Hej

Det lader jo ikke til at vi hører fra DR...
Endnu!!!

Så flere mails er altså nødvendigt bare for at få dem i tale...

Vi er mange der ikke kan se svensk halløj og andet . . .

[ 27-02-2002: Indlæg rettet af: Abildtrup ]</p>


Top
   
Indlæg: fre mar 01, 2002 16:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] Oscar-Jubel [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Så er Oscarfesten måske klar! Læs TV2' tekstTV side 494 eller klik her: http://ttv.tv2.dk/index.php?side=494

Hvad siger I så?????

Nu mangler vi bare at få bekræftet om det er Palle S, der vil guide os gennem natten [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre mar 01, 2002 16:30 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong> [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] Oscar-Jubel [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]
</strong><hr></blockquote>

Jeg tør næsten ikke tro det. Hvis det er sandt er det bare for fedt... men jeg vil stadig de det med 100% sikkerhed
[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

... håber bare ikke de vil sende den på Zulu!


Top
   
Indlæg: søn mar 03, 2002 16:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
På trods af, at det ser ud til, at TV2 alligevel sender Oscar-festen, så har jeg i dag fået flg. svar fra DR:

"Hej Claus

Dit Oscar-ønske er givet videre til vores programchefer.
Så må du vente og følge med i tv-programmerne om Dr vil sende det.

Venlig Hilsen
Lytter&seerkontakten, Signe"

Svar fra DR på en søndag? Det skal de selvfølgelig ikke høre noget for, men mon ikke at vi alligevel skal hænge vores hat på TV2 (eller min nye favoritkanal Zulu, der i dag sender næsten 9 timers rent raffineret sukker for BIF-bier som undertegnede)


Top
   
Indlæg: søn mar 03, 2002 16:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Hmm!!!

Det lyder ikke tosset - men hvorfor skriver de "Vi viser bare ikke sammendraget" ???

Det er da noget underligt noget (Men et eller andet sted ligemeget, fordi vi skal da se det live og direkte) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Fedt - så ser det alligevel ud til at vi skal se filmfest!!!


Top
   
Indlæg: søn mar 03, 2002 22:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] GULD TIL TV2 [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]
Hvor er det fedt at de viser det alligevel, Sådan TV2, så må vi bare håbe de ikke afbryder mit i uddelingen af bedste film


Top
   
Indlæg: ons mar 06, 2002 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Jeg har lige modtaget denne mail fra DR:

Oscar 2002 sendes 25.3 kl 21.30 på DR2
Mvh
Lytter & Seerkontakten
Marianne Jensen

Men er der nogen som har fået bekræftet tv2-rygtet?


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team