DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:01

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 321 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 2022 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man sep 30, 2019 21:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
5 stjerner til den udskældte Ad Astra? Fortæl!

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man sep 30, 2019 21:51 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Buck Rogers skrev:
5 stjerner til den udskældte Ad Astra? Fortæl!

Jeg var måske i mit gavmilde hjørne, men jeg havde en fed oplevelse med Brad Pitt og hans episke rumrejse til Neptun for at redde universet. Jeg så den i IMAX og jeg havde virkelig oplevelsen af at være på en lang fed, voldsom, syret og "ensom" rejse med mr. Pitt og diverse sært følgeskab undervejs. Den erflot lavet og musikken deri passede perfekt til stemningen! En stemningsfilm og "sansefilm" vil jeg kalde den - for plothuller kan man sikkert hurtigt finde, hvis man kradser en smule (men det undlod jeg at gjorde - nød bare turen). Brad gør det rigtig godt i hovedrollen - dejlig underspillet.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs okt 01, 2019 15:30 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
En ikke så imponerende september:
September - 8 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Terror (2018) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Gooseboy (2019) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Star Trek: Generations (1994) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Krigsfotografen (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: The Darkest Hour (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Silence of the Lambs (1991) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Das Cabinet des Dr. Caligari (1920) :bluray:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Cloudy With a Chance of Meatballs (2009) :bluray:

Det blev bl.a. til gensyn med den visionære og dejligt syrede Dr. Caligari, der kan fejre 100 års jubilæum næste år. Jeg kedede mig jævnt over The Darkest Hour, der har et stærkt kort i Gary Oldman og mindst et par tåkrummende scener for meget. Krigsfotografen, om Jan Grarup, var spændende, ikke mindst fordi hovedpersonen selv ikke altid fremstår lige sympatisk.
Jeg havde fået fribillet til en forpremiere på Wikke & Rasmussens seneste, Gooseboy, som jeg har skrevet lidt om. Og endelig fik min kone og jeg endelig set The Terror på Amazon. En serie, der starter og slutter stærkt og har adskillige vildt dygtige skuespillere (især Jared Harris og Tobias Menzies) i de bærende roller. Desværre er persongalleriet lidt uoverskueligt, og der er både noget fejltrin mht. tomgang midtvejs samt et monster, der er mere kikset end skræmmende. Men alt i alt en god oplevelse.
Og så er introen noget af det mest stemningsfyldte, jeg længe har set - 30 sekunder er bare for lidt:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs okt 01, 2019 15:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
^ The Terror er fremragende, men de behøvede egentlig ikke det monster for at fortælle den historie. Mørket og kulden er rigeligt uhygge ift. den fortælling, synes jeg!

Undertegnede selv i september:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Green Room :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Atomic Blonde :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dommerens Valg (The Children Act) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: It Chapter 2 :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Ser du Månen, Daniel :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Green Book :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: In the Electric Mist :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Searching :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Winter's Bone :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Alita: Battle Angel :itunes:

Efter at Filmstriben er kommet til Apple TV begynder jeg endelig at kunne barbere film af min liste af film, jeg gerne vil se, og når man først er i gang, så kan man jo lige så godt også kigge andre steder. Derfor fik jeg også benyttet mig af muligheden for at få set både Atomic Blonde og Green Room via iTunes. Begge film har stået på min liste meget længe. Atomic Blonde er 80'er John Wick med Charlize Theron i et plot, der er lidt svært at følge, mens Green Room er en hæderlig opfølger til Blue Ruin, men slet ikke på samme niveau.

Den danske film Ser Du Månen, Daniel var en særdeledes positiv oplevelse, men desværre er den bedst i de dele af filmen, der foregår uden for Danmarks grænser, da flere af de danske skuespillere slet ikke har niveau til at være med i den film. Toby Kebbell er med som James Foley; journalisten, der blev henrettet på grusomste vis. Hans samspil med danske Esben Smed er noget af det, der løfter historien til et meget højt niveau. Ser Du Månen, Daniel er høj klasse, synes jeg.

Searching var også en positiv oplevelse om familefaderen, der gennem internet og sociale medier forsøger at finde sin forsvundne datter. En meget fed og meget anderledes film, som jeg kun kendte takket være en positiv anmeldelse fra Han Duo.

IT Chapter 2 var en skidt oplevelse. Hold op for noget ligegyldigt PG-hejs. Muschiettis IT er ikke meget mere skræmmende end en udsendelse med Søren Ryge. Jump scare galore og med en slutning, der er så jammerlig, at man får helt ondt af Jessica Chastain, James McAvoy og Bill Hader, som af en eller anden grund har sagt ja til at deltage i dette miskmask.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre okt 04, 2019 16:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Fuzhi skrev:
September 10 stk:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Legend (1985) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Triple Threat (2019) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: One Cut Of The Dead (2019) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Nightmare Detective (2006) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Fighting With My Family (2019) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Between Two Ferns: The Movie (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Underground Inc: The Rise And Fall Of Alternative Rock (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Shadow (2018) :uhd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: In Your Face: The Neil Zlozower Story (2018) :youtube:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: American Animals (2018) :bluray:


Jeg fik set 10 film i september måned, jeg håber det bliver til mere de næste måneder.

Den største oplevelse var Underground Inc: The Rise And Fall Of Alternative Rock som er en dokumentar om alternativ rock primært i 90'erne, hvor alternativ rock pludselig blev mainstream efter Nirvana og de andre Seattle grunge bands slog igennem. I modsætning til de fleste andre dokumentarer om dette er fokus dog ikke på de bands der fik mainstream succes, men på mange af de andre bands, der i slipstrømen blev signet på majorlabels, både dem der stadigt eksisterer og dem som kun eksisterede få år. Jeg har hørt virkeligt meget alternativ rock fra 90'erne, men alligevel var der mindst en håndfuld bands, jeg aldrig før har hørt om, som jeg skal have tjekket mere ud.

Edit: tilføjet en dokumentarfilm på Youtube, jeg havde glemt at få med.


Senest rettet af Fuzhi fre okt 11, 2019 9:55, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: man okt 07, 2019 5:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Fuzhi skrev:
Den største oplevelse var Underground Inc: The Rise And Fall Of Alternative Rock

Den skal jeg have fat i - Steve Albini er top cast'et, og han var jo gudfader for Nirvana ud over at han kan vride en spade som ingen anden.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: ons okt 09, 2019 13:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:

SEPTEMBER 2019:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Toy Story (1995) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Toy Story 2 (1999) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Lion King (1994) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Ad Astra (2019) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Gräns (2018) :filmstriben: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mødregruppen (2019) :yousee:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Between Two Ferns: The Movie (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Comedy Central Roast of Alec Baldwin (2019) :paramountnetwork:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Great Hack (docu) (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: What Happened on September 11 (docu) (2019) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Accountant of Auschwitz (docu) (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Clive Davis: The Soundtrack of Our Lives (docu) (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Eric Clapton: Life in 12 Bars (docu) (2017) :paramountnetwork:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Hip-Hop Evolution: Sæson 3 (docu) (2019) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Surviving R. Kelly: Sæson 1 (docu) (2019) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: BH90210: Sæson 1 (2019) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Mindhunter: Sæson 2 (2019) :netflix:



:highfive: :highfive: :highfive: :highfive:

September var sgu lækker, med masser af good stuff.

Billede
På filmfronten var det absolutte højdepunkt Ali Abbasis fuldstændig fantastiske Gräns som rev mig fuldstændig midtover. Men det virker til, at jeg er den eneste på DAHF der har set den!?

Turen i biffen for at se Ad Astra var bestemt også en stor oplevelse, især på den visuelle front, for filmen havde godt nok nogle issues med historiefortællingen... Til gengæld døde jeg af grin af Between Two Ferns: The Movie som fik premiere på Netflix. Kæmpe anbefaling herfra!

Billede
På seriefronten fik jeg både pløjet Mindhunter Sæson 2 som var helt fantastisk, og faktisk endnu bedre end den ligeledes fremragende sæson 1. Og ja, så fik konen mig overtalt til, at se BH90210 som jeg virkelig havde lave forventninger til... Men det var en virkelig god oplevelse! Markant bedre, og mere "edgy" end jeg havde forventet. Virkeligt fedt, at de gamle koryfæer har nok selvironi til, at tage tykt pis på dem selv. Klart månedens største overraskelse.

BilledeBillede
Og så blev der ellers høvlet en helvedes masse dokumentarer! Jeg er en sucker for gode musik-dokumentarer, så der blev høvlet fine, tankevækkende dokumentarer om både Clive David, Eric Clapton og R. Kelly (det svin!)... og så har Netflix sluppet 3. sæson af den formidable Hip Hop Evolution, som jeg vil anbefale til alle!

Stærk måned! :beerchug:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons okt 09, 2019 14:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
DeathPosture skrev:
Ali Abbasis fuldstændig fantastiske Gräns som rev mig fuldstændig midtover. Men det virker til, at jeg er den eneste på DAHF der har set den!?

Den er skam på to-do listen, for det er samme forfatter som Lad Den Rette Komme Ind, så den kan ikke være helt normal.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tors okt 10, 2019 3:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Så fik jeg delt min første etter ud :nuts:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: man nov 04, 2019 13:57 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Oktober - 14 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Little Prince, The (2015) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Ghost Writer, The (2010) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Stand By Me (1986) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Making Waves: The Art of Cinematic Sound (2019) :vimeo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Princess and the Frog (2009) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Joker (2019) :biograf:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Valhalla (2019) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: I Live in Fear (1955) :dvd:
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Missing in Action (1984) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Out of the Past (1947) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Pokemon Detective Pikachu (2018) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Ulvehunden / Croc-Blanc (2018) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ad Astra (2019) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Make Mine Music (1946) :dvd:

En god blandet landhandel af animation, dokumentar og Chuck Norris.
Blandt de nævneværdige ting - Joker var fantastisk spillet af Phoenix, men jeg har været på nippet til at sænke karakteren en halv grad, da jeg ikke synes, at Batman-settingen gør noget som helst for historien, og jeg heller ikke synes, at den øvrige film rundt om Joker er så mindeværdig. Men Joaquin Phoenix trækker tilpas meget i den rigtige retning. På familiefronten var The Little Prince ren magi indtil de sidste 20 minutter, Valhalla var en slatten omgang og Ulvehunden var flot men en lidt tam historie.
På dokumentarfronten blev det kun til Making Waves, der handler om lyddesign - virkeligt fascinerende, selv om man kender mange af detaljerne i forvejen. Jeg havde backet via Kickstarter. Man burde nok få taget sig sammen og skrive et par ord.
Endelig havde jeg en søndag med et par venner, hvor vi både nåede til Kurosawa (I Live in Fear) og noir-perlen Out of the Past, men lige tog et afbræk med Chuck Norris anno 1984 (Missing in Action). Der blev lollet meget den eftermiddag, og det var nok ikke Chucks mening.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man nov 04, 2019 22:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Oktober (14 film)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Joker :biograf:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Happy Feet 2 :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Stuart Little 2 :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Wolf's Call :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: El Camino: A Breaking Bad Movie :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ralph Breaks the Internet :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dawn of the Planet of the Apes :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: War for the Planet of the Apes :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Shoplifters :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Terminator :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Monsters, Inc. :viaplay:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Brightburn :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Live Flesh :filmstriben:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs nov 05, 2019 10:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Kan se, at DAHF-folket generelt er godt tilfreds med Joaquin Phoenix' Joker. Den var også meget god, men behøvede egentlig ikke have noget som helst med DC at gøre for at være en god film i sig selv.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs nov 05, 2019 11:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Mike Haggar skrev:
Kan se, at DAHF-folket generelt er godt tilfreds med Joaquin Phoenix' Joker. Den var også meget god, men behøvede egentlig ikke have noget som helst med DC at gøre for at være en god film i sig selv.

Det lyder som vanlig jysk besindighed, det dér ;)
Jeg synes, at filmen er intet mindre end fantastisk visse steder - men din anke er jeg meget enig i. Jeg skrev, at "jeg ikke synes, at Batman-settingen gør noget som helst for historien". Todd Philips kan tydeligvis sine 70'er-film, og for min skyld måtte han gerne have kørt linen ud i stedet for at skohorne Wayne-familien ind. Men så havde filmen nok ikke hentet i nærheden af en milliard dollars (!) hjem. Det er et helt vanvittigt højt tal, når man ser på, hvilken type film det er.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs nov 05, 2019 17:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Buck Rogers skrev:
Mike Haggar skrev:
Kan se, at DAHF-folket generelt er godt tilfreds med Joaquin Phoenix' Joker. Den var også meget god, men behøvede egentlig ikke have noget som helst med DC at gøre for at være en god film i sig selv.

Det lyder som vanlig jysk besindighed, det dér ;)
Jeg synes, at filmen er intet mindre end fantastisk visse steder - men din anke er jeg meget enig i. Jeg skrev, at "jeg ikke synes, at Batman-settingen gør noget som helst for historien". Todd Philips kan tydeligvis sine 70'er-film, og for min skyld måtte han gerne have kørt linen ud i stedet for at skohorne Wayne-familien ind. Men så havde filmen nok ikke hentet i nærheden af en milliard dollars (!) hjem. Det er et helt vanvittigt højt tal, når man ser på, hvilken type film det er.


Haha. Jo, du har nok ret i, at det er jysk besindighed, men jeg er jeg kan ikke benægte mit ophav :D Du har ret - ordet fantastisk er det rette ord og samtidig absolut særdeles veltfortjent at bruge flere steder i filmen, særligt scenen i bussen er sindssygt godt lavet!

Joaquin Phoenix er genial som Arthur, men han er absolut ingen Joker i DC-forstand. Havde Joker handlet om, hvordan Arthur, en mand i psykisk forfald, endte som voldspsykopat uden at Wayne-familien skulle nævnes, havde den sgu fungeret lige så godt; måske endda bedre, da publikum så ikke ville kommentere, at de var blevet inkluderet. Til gengæld tror jeg også, at du har ret i, at filmen næppe havde hentet så mange penge, men jeg tror samtidig også, at den næppe havde overhovedet fået lov til at blive lavet, uden at have et skohorn til DC-universet. Desværre.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons nov 06, 2019 12:09 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
Film set i oktober:

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Guyver, 1991, Steve Wang :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Cold War (Zimna Wojna), 2018, Pawel Pawlikowski :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Year Of The Dragon, 1985, Michael Cimino :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Duck Soup, 1933, Leo McCarey :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mandy, 2018, Panos Cosmatos :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Paradise Alley, 1978, Sylvester Stallone :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Hell Comes To Frogtown, 1988, Donald G. Jackson :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Superhero Movie, 2008, Craig Mazin :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hussy, 1980, Matthew Chapman :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hell Fest, 2018, Gregory Plotkin :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Meridian, 1990, Charles Band :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lord Of War, 2005, Andrew Niccol :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Lizard In A Woman's Skin (Una Lucertola Con La Pelle Di Donna), 1971, Lucio Fulci :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ich Möchte Kein Mann Sein, 1918, Ernst Lubitsch :bluray:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Mata Hari, 1985, Curtis Harrington :bluray:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 321 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 2022 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team