DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:44

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: ons sep 11, 2019 14:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg får "breve" om fredagen nu. Kun ting som pakkeposten bringer ud kommer hele ugen. Over de sidste måneder har de så udvidet definitionen af hvad et "brev" er, så det inkluderer mindre forsendelser fra udlandet, som f.eks. dem fra min foretrukne eBay-sælger af amerikanske live action-udgivelser og Wow HD, som jeg får det meste af mit anime fra.

Det er standardprocedure at et område nu har én specifik dag til breve. Min bedste ven er postbud, så jeg har det fra en ret pålidelig kilde ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: ons sep 11, 2019 15:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Naiera skrev:
Jeg får "breve" om fredagen nu. Kun ting som pakkeposten bringer ud kommer hele ugen. Over de sidste måneder har de så udvidet definitionen af hvad et "brev" er, så det inkluderer mindre forsendelser fra udlandet, som f.eks. dem fra min foretrukne eBay-sælger af amerikanske live action-udgivelser og Wow HD, som jeg får det meste af mit anime fra.

Det er standardprocedure at et område nu har én specifik dag til breve. Min bedste ven er postbud, så jeg har det fra en ret pålidelig kilde ;)

Det giver jo fantastisk mening. Takker for info. Havde jeg bare læst den post for 2 minutter siden kunne jeg have sparet mig en tur gennem regnen til min tomme postkasse, der godt ved det ikke er fredag :)


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: man sep 16, 2019 15:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Jeg modtog en pakke i dag fra WOWHD med værdi-angivelse $78 - uden nogen problemer.

Jeg handler kun på http://www.wowhd.us (jeg ved ikke om det spiller nogen rolle).

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: fre okt 04, 2019 13:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Avatar666 skrev:
Det giver jo fantastisk mening. Takker for info. Havde jeg bare læst den post for 2 minutter siden kunne jeg have sparet mig en tur gennem regnen til min tomme postkasse, der godt ved det ikke er fredag :)


Det viser sig at informationen var forældet allerede da jeg lavede indlægget. Man er fra september gået over til et nyt system, hvor man får breve med fire (hver)dages mellemrum, så brevdagen altså rykker en dag frem hver uge. Dette betyder, at man rent faktisk kan risikere at få breve TO dage om ugen, fra tid til anden! :loco:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Senest rettet af Naiera fre okt 04, 2019 14:02, rettet i alt 1 gang.

Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: fre okt 04, 2019 13:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Naiera skrev:
Allerede da jeg lavede indlægget viser det sig at informationen var forældet. Man er fra september gået over til et nyt system, hvor man får breve med fire (hver)dages mellemrum, så brevdagen altså rykker en dag frem hver uge. Dette betyder, at man rent faktisk kan risikere at få breve TO dage om ugen, fra tid til anden! :loco:

Jeg overlever nok. Så giver det også næsten mening at jeg fik post i mandags :)


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: fre okt 04, 2019 14:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det gjorde jeg os' :P

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: søn okt 06, 2019 19:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Hvor lang tid er det længste I har oplevet at skulle vente på noget der har været i backorder hos WowHD?

Jeg bestilte en titel for ca. 2 måneder siden. kontaktede dem efter en måned for at høre og fik at vide at ting typisk kom på lager inden 21 dage. Nå ja den tid var jo gået, men jeg ventede lige en halv måned mere og skrev så til dem igen, og fik nu at vide at ting typisk kom på lager inden 60 dage. Jo sikkert stadig korrekt nok, men jeg anede jo hvilken mølle jeg var havnet i. Har så skrevet til dem idag hvor det er 60 dage siden :)

Jeg er iøvrigt ophørt med at bestille ting der er i backorder ved dem. Gider ikke skulle til at holde øje med ting der ikke er sendt og om de nogensinde bliver det.


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 13:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Jeg har fået nappet to pakker fra WOWHD. Er der andre, der har fået brev(e) fra PostNord og Toldstyrelsen?

De har skiftet leveringsfirma/måde, kan jeg se.

Nedenstående pakker er kommet frem uden problemer, men har to forskellige forsendelsesformer.



Gammel pakke:

Billede

Ny pakke:

Billede

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Senest rettet af njhansen tors jul 23, 2020 13:33, rettet i alt 1 gang.

Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 13:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Lort. Jeg fik en enkelt film uden problemer for nogle uger siden, men jeg lagde ikke mærke til hvad der stod på den.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 13:56 
Offline

Tilmeldt: fre maj 01, 2020 21:21
Indlæg: 36
Min første pakke nogensinde fra WOWHD udløste i dag et fint brev fra postnord... suk.


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 14:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
WowHD/DeepDiscount har jo skrevet tydelig værdi på deres pakker i et godt stykke tid så jeg synes egentlig det er et under at pakkerne er sluppet igennem i så stor stil. Måske har PostNord bare, lige nu ihvertfald, fået dem i sigtekornet og vi må så bare håbe de holder op med det igen.


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 18:30 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
I tirsdags fik jeg 7 forsendelser fra wowhd.dk uden problemer (de var bestilt over en periode på 30 dage, men har åbenbart været med den samme langsomme båd over Atlanten).

I dag har jeg fået brev om at der er snuppet en forsendelse, som jeg ud fra værdien kan se er fra wowhd.dk. I brevet fra PostNord er der dog ikke angivet afsender, og der står at den kommer fra Kina :shock:


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 19:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Henrik24 skrev:
I tirsdags fik jeg 7 forsendelser fra wowhd.dk uden problemer (de var bestilt over en periode på 30 dage, men har åbenbart været med den samme langsomme båd over Atlanten).

I dag har jeg fået brev om at der er snuppet en forsendelse, som jeg ud fra værdien kan se er fra wowhd.dk. I brevet fra PostNord er der dog ikke angivet afsender, og der står at den kommer fra Kina :shock:


Jeg fik to breve i dag fra PostNord/Trold&Skvat ang. forsendelser, som jeg skulle betale importmoms på (fra USA).

I går havde jeg fået en sms om en toldopkrævning, som jeg dog i første omgang havde afskrevet som fusk, da pakken også skulle komme fra Kina - og jeg har ikke noget på vej fra Kina. Efter lidt undersøgelser viste det sig, at det også var en wowhd-ordre.

Jeg ved dog ikke, hvor PostNord havde fået mit telefonnummer fra. Jeg mener ikke, at det er med på papirerne i æsken.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: tors jul 23, 2020 21:14 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
Jeg fik (også) et brev fra PDK om moms på en forsendelse i dag.I følge opkrævningen kommer forsendelsen fra Kina,men kan se på værdien at den må være fra Deepdiscount.
Har to andre pakker på vej,som blev sendt en uges tid før denne,så det bliver interessant at se hvor de har været henne.
Gætter på at det kan være pga. Corona-restriktioner at deres shipping-firma 'eksperimenterer' med nye ruter :?


Top
   
 Titel: Re: WOWHD.us
Indlæg: fre jul 24, 2020 3:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
:lightsabre:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team