pallec skrev:
Øhhhh....?
Haft en dårlig dag? Eller, bare tøsesur over at jeg ikke giver dig ret?
Tøsesur? Meget er jeg blevet kaldt gennem tiden, men trods alt ikke. Jeg havde faktisk en aldeles glimrende dag, selvom jeg er ovre i Østeuropa og arbejde, men tak fordi du spørger. Og tøsesur er jeg på ingen måde, men når du gang på gang argumenterer med den samme one-liner kommentar om at "smag er subjektivt" og dermed jo så må mene, at man ikke kan have en holdning til noget som helst, fordi andre kan have en anden holdning, så bliver det ærligt talt lidt trivielt at læse med på, for jeg mangler virkelig en uddybning af, hvorfor du altid har brug for at fremture med den sætning.
Jeg kan se, at du har at forklare dig mere op til flere sætninger længere fremme i kommentar til Shiva, og så er der jo rent faktisk et argument til stede, som jeg kan forstå, så kunne du måske, når du alligevel fint evner det, forsøge at udtrykke dig i mere end onelinere og blinkesmileys en anden gang?
Nå, men til emnets kerne: En stor række af Netflix' egenproducerede serier har rent faktisk generelt lave eller allerhøjest middelkarakter, mens andre jo klarer sig rigtigt godt. Derfor synes jeg jo sådan set, at der er evidens for, at meget af deres indhold ikke er særligt godt - folk skal nok se det alligevel, fordi det er en del af ens streamingabonnement, men det gør det jo ikke til kvalitet af den grund.