DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors jun 11, 2026 19:17

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49
Forfatter besked
Indlæg: man aug 31, 2009 8:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10111
Geografisk sted: Ishøj
En af mine venner havde den med her i weekenden, da vi havde "mande-dage". Han har en nabo, hvis forældre er udstationeret i Baltikum og derfor jævnligt har den slags med hjem. Han vidste ikke, hvad den kostede, men den var nu også mere særpræget end velsmagende - jeg har i hvert fald aldrig fået den slags øl før. Den smagte tør, røget og maltet - næsten som en whiskey.

Det var dog ganske morsomt at prøve, selv om jeg bedre kunne lide andre af de øl, vi havde på bordet. En 2006 årgangsbryg fra Brøckhouse på 10,1% var i hvert fald mere min smag :beerchug:

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: man aug 31, 2009 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 22, 2004 10:27
Indlæg: 749
Geografisk sted: 127.0.0.1
Tak for info. Det lyder som en spændende øl at prøve :-)

google here i come

_________________
Xbox360 tag: hei1001
MyDVDs
DAHF-Rating Billede


Top
   
Indlæg: tirs feb 07, 2012 12:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Killalot skrev:
Tak for info. Det lyder som en spændende øl at prøve :-)

google here i come



Shutter island


Top
   
Indlæg: tirs feb 07, 2012 12:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10654
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Velkommen tilbage Schnitzer! :beerchug:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs feb 07, 2012 12:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
DeathPosture skrev:
Velkommen tilbage Schnitzer! :beerchug:



Kys


Top
   
Indlæg: ons feb 08, 2012 0:59 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Hvor er Billede ?


Top
   
Indlæg: ons feb 08, 2012 16:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Lance skrev:
Hvor er Billede ?


I Paris, den gris

I skal allesammen sætte pææææææææææng ind på min konto, hvis i vil beholde mig herinde... Deal ?


Top
   
Indlæg: ons feb 08, 2012 17:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Schnitzer skrev:
Lance skrev:
Hvor er Billede ?


I Paris, den gris

I skal allesammen sætte pææææææææææng ind på min konto, hvis i vil beholde mig herinde... Deal ?

Giver du så Blowjobs til Rammstein koncerten i Herning? :loco:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tors feb 09, 2012 9:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Morbid Angel skrev:
Schnitzer skrev:
Lance skrev:
Hvor er Billede ?


I Paris, den gris

I skal allesammen sætte pææææææææææng ind på min konto, hvis i vil beholde mig herinde... Deal ?

Giver du så Blowjobs til Rammstein koncerten i Herning? :loco:

Mvh

MA


Nej da.. men vi kan da mødes og få en Bajer derinde.. Bajerfan skal med mig derind.. Vi skal også i Forum dagen før


Top
   
Indlæg: tors feb 09, 2012 12:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Schnitzer skrev:
Holmsgaard skrev:
Schnitzer skrev:
otis skrev:
Schnitzer din tøs!
Hvad lavede du igår der var vigtigere end bajere? :shock:



Fuck dig Åhtis

Jeg var lige kommet hjem fra KBH.. Min kæreste havde ikke lige lyst til at huset skulle fyldes med gæster. Så derfor !!


Må sgu nok sige, at Bajerhjernen fra Uldum skuffer lidt! Heldigvis kan jeg se, at Bajerfan stadig kan finde ud af at drikke, så helt slemt er det vel ikke :)



Luk nu røven alle jer der har ondt i røven..

Ja jeg har fundet mit livs kærlighed.. Det giver altså ikke specielt meget mere " fritid " når èn går hen og bliver til to. Dobbelt så meget familie og dobbelt så mange venner og gæster på besøg..

Omvendt skal det jo nævnes at Bajerfan nærmest er gået hen og blevet single..


Ja, Mit livs kærlighed er STADIG mit livs kærlighed..

Vi er nu gift på 2 år og har jordens dejligste dreng på 20 mdr. :-)


Top
   
Indlæg: man nov 18, 2024 15:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Liquid squirters 4 life...

:slap:


Top
   
Indlæg: ons apr 15, 2026 16:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Kæft der er smadder å`en i denne tråd... Pæler I aldrig mere ? :beerchug:


Top
   
Indlæg: man maj 18, 2026 23:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Schnitzer skrev:
Kæft der er smadder å`en i denne tråd... Pæler I aldrig mere ? :beerchug:


Jeg gør!! :P

Metal Cruise snart :yum:


Er der slet ikke sket noget vildt herinde de sidste 20 år??? :lol:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: man maj 18, 2026 23:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
otis skrev:
Jeg er tørstig!!!!!!

Bajerfan, kom og slip mig fri, og hav kolde klar. :danmark:



Æhhjj, sorry, har først lige set din besked nu. Er du stadig klar? :clap:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team