DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors jun 11, 2026 18:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 143 44 45 46 4749 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man dec 08, 2008 23:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3355
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
DAHF Fest i Herning bliver en realitet næste år, Schnitzer holder hyblen åben! (Vi skal bare lige spørge ham først!)

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: tirs dec 09, 2008 2:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
RaGa_MuFFiN skrev:
DAHF Fest i Herning bliver en realitet næste år, Schnitzer holder hyblen åben! (Vi skal bare lige spørge ham først!)


Lyder som en fest.

Han bor nede på havnen, ikke?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: tirs dec 09, 2008 22:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 18, 2006 19:52
Indlæg: 439
Geografisk sted: 7400
Både hybel og gylp åben. :lightsabre:

_________________
In order to be healthy, you must first destroy the weak!
Billede


Top
   
Indlæg: tirs dec 09, 2008 22:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Jeg er klar :thumb:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: tirs dec 09, 2008 22:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Bajerfan skrev:
Jeg er klar :thumb:


Også med kameraet? :laugh:

Ser med stor forventning frem til den kommende opdatering :thumb:

Bedste pilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: ons dec 10, 2008 17:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
håhåhåhåh wow :beerchug: :beerchug:

Bahahahajere 4 life vs. Predator


Bajere snart ?


Top
   
Indlæg: ons dec 10, 2008 18:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Bajerfan skrev:
Det forstår man jo godt :D


Kom snart igen :beerchug:
Også dig, Bo :thumb:



" Cum " snart igen ?? :nono: :nono:


Top
   
Indlæg: fre dec 19, 2008 11:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10111
Geografisk sted: Ishøj
Billede
Billede

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: fre dec 19, 2008 12:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 10, 2005 19:19
Indlæg: 713
Geografisk sted: Odense, Verdens navle!
Hva' så drenge... det midtjyske er under pres fra Odense;
http://www.youtube.com/watch?v=VJDNGdzIn1s
:laugh: :laugh:

_________________
Feed the horse, yum yum!


Top
   
Indlæg: fre dec 19, 2008 20:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
EvilDoctor skrev:
Hva' så drenge... det midtjyske er under pres fra Odense;
http://www.youtube.com/watch?v=VJDNGdzIn1s
:laugh: :laugh:


Hehe ja den er fee.
De vil ikke allesammen genkendes, af en eller enden grund.. ;)

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: ons dec 31, 2008 2:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
I dag kom naboen forbi med et par stykker af disse

Billede

Hjemmebryg er vel den helt rette betegnelse ;)

Men for dulen da hvor de smagte godt :beerchug:

Nu er naboen altså også en ganske erfaren ølbrygger, og medlem af de :danmark: ølentusiaster (og elsker heldigvis at invitere undertegnede til smagsprøver) :thumb: :beerchug: :thumb:

Og her indskyder jeg altså lige at undertegnede for ca. to måneder siden var med da brygningen blev startet op.
Altså lige fra den kedelige del (rengøring af den "lille" 80 liter gryde :shock:) til vejning af de forskellige kornsorter.

Resultatet :?:

:yum: :yum: :yum:

Bedste :sverige: nytårshilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: tors jan 01, 2009 7:40 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Shit, det var en feeejj nytårs avten! :beerchug:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs jan 06, 2009 8:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
har bajerfan været i københavn ?`?
Billede
Billede

eller nej... der er ingen bajer :beerchug:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: tirs jan 06, 2009 17:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Nej det har han vist ikke, men vi skal snart derover :-) :beerchug:


Top
   
Indlæg: tirs jan 06, 2009 21:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Schnitzer skrev:
men vi skal snart derover :-) :beerchug:


OBS! Husk at købe toldfrit på båden ;) :laugh:

Bedste pilsner herfra til jer begge :beerchug:

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 143 44 45 46 4749 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team