DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors jun 11, 2026 18:58

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors feb 05, 2009 22:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
jacob_uno skrev:
Og hvad med Bob, fik han bygget lidt?


Det var en svensker. Han var simpelthen så fuld, at han knapt kunne stå op. Kæft det så sjovt ud. Det tog en evighed for ham at slæbe den figur med sig. De befandt sig i Nyhavn-området i lang tid.
Det sjoveste var da vi senere så at der manglede en helt oppe på hovedbanegården!

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: fre feb 06, 2009 22:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Bajerfan skrev:
Et par pics fra Schnitzers invitation til det Sjællandske

Billede


Er opvokset i nummer 70 samt efterfølgende nummer 68 ;)

Håber I havde en fed tur (det ser heldigvis sådan ud) :thumb:

Bedste hilsner herfra :beerchug:

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: lør feb 07, 2009 12:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 17, 2005 9:49
Indlæg: 1311
Geografisk sted: Dublin 15
Bo skrev:
Bajerfan skrev:
Et par pics fra Schnitzers invitation til det Sjællandske

Billede


Er opvokset i nummer 70 samt efterfølgende nummer 68 ;)

Håber I havde en fed tur (det ser heldigvis sådan ud) :thumb:

Bedste hilsner herfra :beerchug:

Buller :D


Dengang hed det så Bo's Corner? ;)

:beerchug: :thumb:

_________________
Mine Twits - Guy Incognito flytter til Dublin
Billede


Top
   
Indlæg: søn feb 08, 2009 16:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Guy Incognito skrev:
Dengang hed det så Bo's Corner? ;)


:laugh: :laugh:

Er født og opvokset i Istedgade i 70´erne. Skulle på daværende tidspunkt huske at sige følgende til skolekammerater det er altså i den pæne ende af Istedgade jeg bor :?

Siden er meget sket. Flyttede retur i en byfornyet andelsbolig i 2001 - 2003.
Pludselig var Vesterbro (Istedgade) blevet et særdeles eftertragtet sted (IN) at bo :D

I 2003 flyttede jeg som bekendt til :sverige: , men min mor bor dog fortsat i Istedgade.

Bedste hilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: søn feb 08, 2009 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Guy Incognito skrev:
Dengang hed det så Bo's Corner? ;)


:laugh: :laugh:

Er født og opvokset i Istedgade i 70´erne. Skulle på daværende tidspunkt huske at sige følgende til skolekammerater det er altså i den pæne ende af Istedgade jeg bor :?

Siden er meget sket. Flyttede retur i en byfornyet andelsbolig i 2001 - 2003.
Pludselig var Vesterbro (Istedgade) blevet et særdeles eftertragtet sted (IN) at bo :D

I 2003 flyttede jeg som bekendt til :sverige: , men min mor bor dog fortsat i Istedgade.

Bedste hilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: søn feb 08, 2009 18:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
I går kom naboen forbi med lidt hjemmebryg af egen opskrift :thumb: :yum:

Billede

Samt lidt San Francisco Ale (som undertegnede selv var med til at brygge sidste år) :beerchug:

Billede

Læg mærke til det grumsede samt upasteuriserede øl (der er fortsat gær i bunden af flasken)
Dette da det er "eftergær" som er tilsat for ca. en måned siden.

Billede

Billede

Det er hjemmelavet øl, og det smagte :yum: :yum:

Bedste pilsner herfra :beerchug:

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: tors feb 12, 2009 22:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Hende her lyder som en fræk pige...

Billede

:laugh:

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: tors feb 12, 2009 22:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Hvad pokker, kender du også Tina?

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: fre feb 13, 2009 18:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
:beerchug:

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: lør feb 14, 2009 7:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 05, 2006 20:29
Indlæg: 1036
Geografisk sted: Gotham City
Hvad sker der, hvis man køre på cykel ned af Istegade uden lys på og bliver stoppet af politiet?

Bliver man knaldet eller bedt om at trække...?

_________________
Billede F.C. København
-----------------------------------------------------------
Antal Blå: 226 stk. --
Mr. JJ "The Joker Project"


Top
   
Indlæg: fre feb 20, 2009 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 18, 2006 19:52
Indlæg: 439
Geografisk sted: 7400
morfar fanget på arbejde:
http://www.youtube.com/watch?v=_pdNal7nPe0

_________________
In order to be healthy, you must first destroy the weak!
Billede


Top
   
Indlæg: fre mar 06, 2009 19:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Billede

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: tirs mar 31, 2009 15:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 18, 2006 19:52
Indlæg: 439
Geografisk sted: 7400
Jeg er tørstig!!!!!!

Bajerfan, kom og slip mig fri, og hav kolde klar. :danmark:

_________________
In order to be healthy, you must first destroy the weak!

Billede


Top
   
Indlæg: søn aug 30, 2009 21:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10111
Geografisk sted: Ishøj
Måske den flotteste indpakning nogensinde til en øl? Dette er flasken til en litauisk grube-lagret "Birzu Alus Jubiliejinis Plus", der smager ganske specielt... nærmest som en slags maltwhiskey-øl. Den er stort set umulig at skaffe, da den ikke længere produceres.

I det lille hæfte der hænger om halsen er trykt en lille historie om øllet: "Efter to krus vil alle synge - og efter fire vil de stå på hovedet. Det sjette krus vil få folk til at slås og nummer 8 får tårerne frem. Med det tiende kommer stilheden..."

Billede

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: søn aug 30, 2009 21:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 22, 2004 10:27
Indlæg: 749
Geografisk sted: 127.0.0.1
Bliver helt tør i halsen bare af synet og teksten, hvor har du fået fingerne i den ?

_________________
Xbox360 tag: hei1001
MyDVDs
DAHF-Rating Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team